دیدار نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با رئیس کل دادگستری استان

دنا نما: حجت الاسلام والمسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد در دیدار نماینده مردم شهرستان های بویراحمد ودنا با ایشان ، انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان را یکی از سالمترین انتخابات در استان ذکر نمود و اظهار داشت : همه کاندیدا های حاضردر صحنه انتخابات استان افراد خوبی بودند منتها جاذبه جنابعالی در کسب آراء مردم بیشتر بود. هدف از ایجاد امنیت در انتخابات ،برگزاری یک انتخابات ،در یک سلامت و امنیت خاص و بدون حاشیه بود ما بدنبال آن بودیم که انتخاباتی که به این نحو برگزار شده حیف است زیر سئوال برود.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما به نقل از روابط عمومی دادگستری، حجت الاسلام مزارعی افزود: به منظور جلوگیری از هرگونه جرائم انتخاباتی  قبل ،حین و بعد از انتخابات در دادگستری استان ستاد پیشگیری و مقابله با جرائم انتخاباتی ، تشکیل و مصوبات بسیار خوبی داشت که در اکثر مواقع مصوبات این ستاد از مصوبات مرکز جلوتر بود و این ستاد تمام تلاش خود را در جهت برگزاری یک انتخابات سالم بکار گرفت .

مقام ارشد قضایی استان ادامه داد:دستگاه قضایی گرایشی به هیچ طیف سیاسی نداشته و ندارد و اگر در انتخابات به یک فرد رأی می دهد به حسب انجام وظیفه شرعی و ادای دین به امام شهدا ،انقلاب و رهبری است.

استان در خیلی از شاخصه ها محروم بوده شما به عنوان خادم مردم با کمک سایر نمایندگان استان تلاش مضاعفی را در جهت زدودن فقر و محرومیت از چهره استان و مردم استان داشته باشید.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه تلاش نمایندگان در جهت حمایت از مدافعان حریم ولایت و حرم اهلبیت و ولایت فقیه در مجلس را نشان از یک مجلس ولایی دانست و در ادامه در خصوص حمایت نمایندگان مجلس ازوضعیت اعتباری  دستگاه قضایی  افزود:در دادگستری استان و سایر استانها دادگستری ها از ساده ترین امکانات رفاهی و خدماتی محرومند .

مزارعی ادامه داد: مجتمع تفریحی ، ورزشی و اقامتی قوه قضائیه در یاسوج که از مصوبات سفر ریاست معظم قوه قضائیه در سال ۱۳۸۹ به استان بود ،چندین سال است که مصوب شده اما به علت نبود اعتبار تاکنون هیج گونه پیشرفت فیزیکی نداشته است واین مجتمع میتواند یک مکان تفریحی و اقامتی برای استان های جنوبی کشور با توجه به آب و هوای خوب شهر یاسوج باشد بنابراین نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی می توانند از اعتبارات استانی با توجه به درآمدهای عظیم نفت برای استان به این موضوع اختصاص دهند.

وی افزود: استان کهگیلویه وبویراحمد با توجه به وضعیت خاص جغرافیایی نیاز مند خودروهای ویژه برای عبور از مناطق صعب العبور است که دادگستری استان درین زمینه نیازمند همت نمایندگان است تلاش منتخبین مردم می تواند کمک های شایانی را به دستگاه قضایی استان بنماید.

در ادامه این نشست غلام محمد زارعی نماینده فعلی مردم شهرستان های بویراحمد و دنا  و منتخب انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رجب و تبریک سال نو به خدمتگزاران مردم  در حوزه قضا در سخنانی به شرایط ویژه برای برگزاری انتخابات ۷ اسفند اشاره کرد و گفت: در شرایط بسیار خطیر  انتخابات ، هوشمندی و اصل قرار دادن عدالت ، انتخابات  بسیار مهمی را با درایت در کمال امنیت و سلامت برگزار نمودید .

 سوابق و تجارب ارزشمند رئیس دستگاه قضایی در استان هم بواسطه ملبس بودن به لباس روحانیت هم قاضی  القضات استان این موضوع را به ذهن متبادر میکرد وشرایط از ابتداء هم متصور بود و با اقتدار کامل در حوزه دفاع از حقوق مردم ورود پیدا خواهید کرد.

منتخب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان های بویراحمد ودنا اظهار کرد: وظیفه ما در صحنه عمل ،خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که ودیعه ای از امام و شهداست ادا دینی ست که نسبت به مردم داریم.

وی هدف از تجمع هوادارانش را  تشکر از نظام و رهبری دستگاه قضایی ،نیرو های اطلاعاتی ،امنیتی ، نظامی و انتظامی ،نظارتی واجرایی در کمال آرامش و امنیت وایجاد نشاط در بین مردم به عنوان یک سرمایه اجتماعی که سرمایه بزرگی هستند بیان کرد و ادامه داد: این مردم در فتنه ۸۸ به فرمان رهبری عمل نمود سرمایه ای که در کشور مسئله بسیار مهمی را رقم زد  ودر حمایت از نظام و مسئولین و باورهای ما همراهی داشت.

وی در ادامه این نشست اظهار کرد: ایجاد و تأمین امنیت وظیفه ای همگانی ست اما نقش سازنده و پیشگیرانه قوه قضائیه در سطح کلان و دادگستری استان در این زمینه در باره انتخابات توانست با ارائه راهکارها و برنامه های تأثیر گذار به نیروهای امنیتی و انتظامی و نظامی وبا عبور از یک شرایط سخت یک انتخابات سالم و امنی را رقم بزنیم.

غلام محمد زارعی در پایان این دیدار اظهار داشت:حقیر به عنوان خدمتگزار ،نماینده همه مردم هستیم و باید رفاقت ها بوجود بیاید و با همکاری مسئولین کشوری و استانی و همراهی مردم حرکت رو به جلوی قطار توسعه استان را با سرعت به جلو برانیم تا بتوانیم این وظیفه را که مردم  به لطف ائمه اطهار که واسطه فیض اند ،بر دوش بنده گذاشتند بتوانیم به خوبی به انجام برسانیم.

لازم بذکر است منتخب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان های کهگیلویه چرام بهمئی و لنده نیز با رئیس کل دادگستری استان نیز دیدار و در خصوص مسائل مهم استان در زمینه عمرانی گفتگو نمودند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.