طلاق و خودکشی مهمترین مشکلات اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد است

دنا نما: مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: طلاق، خودکشی، حاشیه نشینی و اعتیاد به ترتیب مهمترین مشکلات اجتماعی در این استان هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، حجت الاسلام سید علی فتح میر محمدی افزود: آسیبهای اجتماعی از جمله طلاق، خودکشی، حاشیه نشینی و اعتیاد باید بصورت تخصصی، علمی و ریشه ای بررسی شوند تا در جهت کنترل و کاهش اقدامات لازم صورات گیرد.

وی بیان کرد: از همه اهرم های لازم از جمله آگاه سازی و آشنایی با آسیبها، بالابردن آستانه تحمل، فرهنگ سازی و آموزش مهارتهای زندگی و سبک زندگی اسلامی برای کاهش آسیبهای اجتماعی در استان استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طی جلسه ای برای کنترل آسیبهای اجتماعی با اولویت مواد مخدر، فساد و فحشا، حاشیه نشینی، بی بند باری و طلاق با حضور دستگاهای مختلف استان شامل بهزیستی، جهاددانشگاهی، تبلیغات اسلامی، شورای مبارزه با مواد مخدر استان در دفتر امور اجتماعی استانداری برگزار شد.

میر محمدی اضافه کرد: به زودی ستاد پیشگیری آسیبهای اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست استاندار با حضور دستگاههای مختلف و متولیان امر تشکیل و مسایل و مشکلات اجتماعی استان بصورت تخصصی بررسی می شود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.