راهپیمایی بزرگ دانش‌آموزان قرآنی در یاسوج + تصاویر

دنا نما: راهپیمایی بزرگ دانش‌آموزان قرآنی در شهر یاسوج در سی‌‌وچهارمین دوره رقابت‌های استانی مسابقات دانش‌آموزی قرآنی برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، عصر دیروز و با حضور بیش از ۹۰۰ دانش‌آموز دختر از سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد راهپیمایی دانش‌آموزان قرآنی در سی و چهارمین دوره مسابقات قرآنی دانش‌آموزی مرحله استانی برگزار شد.

در این راهپیمایی دانش‌آموزی که از میدان هفتم تیر یاسوج شروع و در محل مصلای بزرگ امام خمینی این شهر ختم شد به نوعی افتتاحیه مسابقات بزرگ قرآنی با حضور بیش از دو هزار دانش‌آموز پسر و دختر بود.

بنا بر این گزارش، از این تعداد دو هزار دانش‌آموز قرآنی بیش از ۹۰۰ نفر دختر و بیش از هزار نفر پسر در ۱۲ رشته مخصوص دختران و ۱۴ رشته مختص پسران برگزار می‌شود.

در این آیین فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش استان، سید علی‌اکبر هاشمی دبیر اجرایی و سایر مسئولان و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش حضور داشتند.

سید بهاءالدین ملک‌حسینی معاون پرورشی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین اظهار کرد: در این دوره از مسابقات شهرستان بویراحمد به مرکزیت شهر یاسوج میزبان این مسابقات است.

این معاون آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسابقات از امروز ۲۴ فروردین تا روز سوم اردیبهشت ماه امسال ادامه دارد.

وی در ادامه با بیان این که در سال گذشته در مسابقات کشوری رتبه‌های بسیار ارزنده‌ای در سطح کشور کسب کردیم، اظهار کرد: امیدواریم امسال نیز در این دوره از مسابقات در سطح کشور نتایج درخشان سال گذشته را تکرار کنیم.

 

 

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.