داور یاسوجی دیدار تیم‌های راه‌آهن و ذوب‌آهن اصفهان را قضاوت می کند

دنا نما: رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از قضاوت داور یاسوجی به عنوان قاضی دیدار حساس تیم‌های راه‌آهن و ذوب‌آهن در لیگ برتر فوتبال کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، سید پرویز موسوی با اشاره به حساس شدن لیگ برتر فوتبال کشور در مقطع فعلی گفت: در کمتر دوره‌ای از لیگ برتر فوتبال کشور حساسیت بازی‌ها تا این حد بوده است.

وی گفت: هم برای قهرمانی در لیگ و سهمیه آسیایی و هم برای فرار از سقوط تیم‌های زیادی در لیگ برتر فوتبال کشور اکنون در حال رقابت نزدیک با هم هستند.

رئیس هیئت فوتبال استان افزود: در این مرحله حساس از لیگ برتر فوتبال کشور یکی از سخت‌ترین کارها قضاوت در این میدان‌ها بوده و به همین خاطر کمیته و دپارتمان داوران فوتبال بهترین چینش‌ها را باید داشته باشد.

وی گفت: در هفته‌های اخیر که هفته‌های سرنوشت‌ساز برای فوتبال برتر است کمیته و دپارتمان داوری به جامعه داوری فوتبال کهگیلویه و بویراحمد اعتماد کرده است و در چینش داوری در دیدارهای حساس از داوران هم‌استانی استفاده می‌کند.

موسوی افزود: برای مثال در هفته گذشته در دیدار سنگین و حساس تیم‌های ملوان و پرسپولیس از داور هم‌استانی محمد راهی استفاده شد و در این هفته یعنی هفته بیست و ششم نیز از دیگر داور توانمند هم‌استانی به عنوان داور اول دیدار تیم‌های راه‌آهن و ذوب‌آهن اصفهان استفاده شده است.

این مسئول گفت: از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور روح‌الله شریفی از یاسوج داور اول دیدار تیم‌های راه‌آهن تهران و ذوب‌آهن اصفهان است.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این دیدار فردا پنج‌شنبه ۲۶ فروردین از ساعت ۱۷ برگزار می‌شود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.