دوستی با آمریکا خسارت است

دنانما:به گزارش پایگاه تحلیلی خبری دنانما نماز عبادی سیاسی جمعه شهر پاتاوه  در آخرین هفته از فروردین ۹۵به امامت حجت الاسلام والمسلمین افشار اقامه گردید.

خطیب جمعه ابتدا با توصیه خود ونماز گزاران به رعایت تقوای الهی وپرهیز از محرمات ،به عوامل تربیت محیط اشاره وگفت:یکی از عوامل تربیت  محیط می شود ،چه بسا پدران ومادران خوبی مثل حضرت نوح اما بخاطر محیط بد فرزند هم فاسد می شود .

دکتر افشار به قصه حضرت موسی ع وقوم بنی اسرائیل پرداخت واظهار کرد:در تاریخ بنی اسرائیل می خوانیم ، وقتی موسی با معجزه از رود نیل گذشت گروهی بت پرست را دیدند فورآ یاران موسی تحت تاثیر قرار گرفتند واز حضرت خواستند که برای آنان بت قرار دهد تا او را عبادت کند.

وی افزود : از این قصه نتیجه می گیریم اگر در جامعه بت باشد بت پرستی هم پیدا می شود.

ایشان خطاب به نیروی انتظامی در همین زمینه گفت: نیروی انتظامی که همیشه مقتد ر است،با مظاهر فساد وترویج گناه بشدت بر خورد کند.

حجت الاسلام افشار همچنین بیان کرد:در دعوت دیگران به خوبی ها سالم سازی محیط است، محیط وجامعه در گرایش های فکری واخلاقی افراد اثر می کند وقتی محیط فاسد شد، جوانان دنبال فساد می روند.

ریس شورای فرهنگ عمومی پاتاوه در خطبه سیاسی نماز به بحث برجام پرداخت وخاطر نشان کرد:در بحث برجام آنچه از آمریکائیها دیدیم بدعهدی آنان در مقابل تعهدات است، در ضمن مذاکرات هسته ای تعهد داده بودند تا حال تعهدات آمریکا از روی کاغذ فراتر نرفته است.

امام جمعه پاتاوه به تحریم اشخاص بعد از برجام هم اشاره واظهار کرد:اروپا بعد از برجام تحریم ۸۳مقام ایرانی را به دلیل نفض حقوق بشر تمدید کرد وجان کری گفته ایران پرچمدار تروریسم در دنیا است.

وی گفت: شرکت هواپیماسازی بوئینگ هرگونه فروش هواپیما به ایران را به اجازه آمریکا دانست.

دکترافشار تاکید کرد: می خواهند با برجام جلوی نفوذ ایران اسلامی در بین مردم دنیا را بگیرند وامنیت اسرائیل را هم تامین کنند.وی همچنین به مقاصد دیگر دشمن از برجام اظهار کرد:قصد دیگر از این توافق با تغییر نگرش ها در دنیا محرومین ومظلومین در دنیا را از اهداف بلند الهی جمهوری اسلامی ناامید کنند.

فرمانده قرار گاه جمعه به بگو مگوهایی در خصوص برجام ۲ اشاره وخاطر نشان کرد: در نظر دارند بواسطه برجام۲ توان موشکی ایران را بگیرندآن را متوقف کنند واگردر دنیا  آمریکا عربده کشی وظلم می کند همه با اتکاء بر قدرت نظامی اش است وساده لوحانه نگوییم نیاز به موشک وسلاح نداریم.

دکتر افشار افزود: دوستی با آمریکا خسارت است، ما  در ۳۵ سالی که با آمریکا دشمن بودیم با اتکا به قدرت ایمان در هسته ای این ضعف را  بومی  کردیم ، یعنی بچه های ما چنین کار عظیمی انجام دادند وغنی سازی را تا ۲۰درصد بردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید نور الله افشار به روز پنج شنبه تاسیس سپاه هم گریزی زدند وگفت:سپاه نهادی که انقلاب است وانقلابی مانده وخار چشم دشمنان است واز حیث اقتدار افتخاری برای مظلومین دنیا است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.