نرخ تلفات انرژی در کهگیلویه و بویراحمد باید به ۱۰ درصد برسد

دنا نما: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که نرخ تلفات انرژی در این استان باید به ۱۰ درصد برسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، مهندس داود راهزادی در نشست شورای فنی در یاسوج گفت: نرخ تلفات انرژی در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل باید در این شرکت عملی شود و نرخ آن باید به ۱۰ درصد برسد.

وی با تشریح فواید کاهش نرخ تلفات انرژی در کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: کاهش این نرخ سبب تحقق عملی به شعار سال خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: تلاش های گسترده ای در سال گذشته برای کاهش نرخ تلفات انرژی در این استان انجام که شاهد کاهش ۱۵ درصدی نرخ تلفات نسبت به سال ۹۳ بودیم.

رهزادی از افزایش تعداد فیدرهای فشار متوسط برای کاهش خاموشی ها و رضایتمندی بیشتر مشترکان برق در کهگیلویه و بویراحمد خبرداد..

وی گفت: برای برق رسانی پایدار مطلوب تر بطور حتم باید فیدرهای فشار متوسط در برخی نقاط کهگیلویه و بویراحمد مانند شهرستان لنده و دهستان در بویراحمد افزایش یابد..
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، تعداد فیدرهای فشار متوسط در این استان را ۴۰ فیدر برشمرد و خاطرنشان کرد: تعداد فیدرهای فشار متوسط در این استان با توجه به سخت گذر بودن آن بسیار کم است.

راهزادی به وضعیت کنونی مطالبات شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از ۲۳۰ هزار مشترک این شرکت پرداخت و یادآورشد: میزان این مطالبات ۷۶۰ میلیارد ریال است.

وی گفت: متاسفانه وضعیت پرداخت مطالبات برای شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از سوی مشترکان مطلوب نیست و در سالجاری ، تدابیر ویژه اندیشه خواهد شد..
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که مدیران باید براساس شعار سال رهبری معظم انقلاب برای خدمات رسانی به مشترکان اقدام کنند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.