رکود در کشور حاصل دلخوشی بی‌اساس دولت به برجام است

دنا نما: نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: رکود در کشور حاصل دلخوشی بی‌اساس دولت به برجام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در خصوص اظهارات اخیر ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی اظهار کرد: دولت به جای پرداختن به موضوع اقتصاد از درون کشور و استفاده از ظرفیت‌های داخلی همه هم و غم خود را معطوف به برجام و آثار احتمالی آن کرد.

وی گفت: آقای سیف بیش از همه ما به این واقعیت‌ها اشراف دارد و واقعیتی را مطرح کرد که به مذاق بعضی‌ها خوش نیامد.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر کسانی دیگر این حرف را می‌زدند انگ سیاسی به آن‌ زده می‌شد اما وقتی یک مسئول اقتصادی همین دولت واقعیت را می‌گوید عمق موضوع را نشان می‌دهد.

بزرگواری در ادامه گفت: سیف کسی است که همه بانک‌ها و شرکت‌ها با وی سر و کار دارند و باید پاسخگوی بسیاری از ارباب رجوع باشد به همین جهت واقعیتی را مطرح کره و لذا برای عده‌ای که تنها به فکر لاپوشانی هستند بسیار سخت و گران تمام شد.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: برای کسانی که می‌خواهند با ابهام کار خود را پیش ببرند تا مردم اطلاعی از موضوع نداشته باشند این گونه افشاگری‌ها بسیار سخت است.

بزرگواری اظهار کرد: این‌ها وعده‌های زیادی دادند که از رکود عبور کردیم و گشایش بانکی با کشورهای اروپایی و غربی داشتیم ولی اکنون با این افشاگری حرف‌های توخالی آن‌ها برای همه برملا شده است.

وی گفت: سیف به عنوان یک مسئول متولی امور بانکی نتوانست واقعیت را کتمان کند و به مردم نگوید لذا این گونه مورد بی‌مهری قرار گرفت.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هیچ گونه گشایشی در کارهای عمرانی نبوده و اگر از خود مسئولان استان‌ها سؤال کنید از اعتبارات عمرانی سال ۹۴ و همچنین اعتبارات ماده ۱۸۰ یک ریال نیامده است.

وی با بیان اینکه در سال جدید هم اندر خم پرداخت حقوق کارمندان هستند لذا آقایان نباید عجله می‌کردند و وعده‌های آن چنانی می‌دادند، گفت: این وعده‌های توخالی برای توجه مردم به خودشان در بحبوحه انتخابات مجلس بود.

بزرگواری با انتقاد از این که دولت حقیقت روشنی از برجام را در مجلس تاکنون مطرح نکرده است و همواره به دنبال کلی‌گویی بوده، خاطرنشان کرد: همان‌هایی را که در سایت‌ها و فضای مجازی تحویل مردم می‌دادند در مجلس هم مطرح می‌کردند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.