اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به مناطق «دروهان و اسلام‌آباد جلیل» بویراحمد

دنا نما: رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به ۲ منطقه دروهان و اسلام‌آباد جلیل بویراحمد در ششمین روز از هفته سلامت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، سید هوشنگ رحیمیان دیشب در جمع خبرنگاران با تبریک هفته سلامت و اجرای برنامه‌های متنوع ویژه این هفته در سطح استان اظهار کرد: بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد همچون دیگر نهادها و ارگان‌ها برنامه‌های ویژه‌ای در این هفته برگزار کرد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه تاکنون اقدامات خوبی در حوزه بهداشت و درمان با همکاری سایر ارگان‌ها در مناطق محروم صورت گرفته است، گفت: بسیج جامعه پزشکی با تعامل سازنده با پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان تیم‌های بهداشتی و درمانی در قالب تیم‌های مختلف به ناطق محروم اعزام و خدمات رایگان به جامعه هدف ارائه می‌دهند.

رحیمیان ادامه داد: در راستای محرومیت زدایی ‏و اثربخشی به ارتقاء سلامت مردم اعزام تیم‌های پزشکی را در دستور کار قرار دادیم و از تمام توان خود برای پوشش ‏این برنامه استفاده می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در ایام مختلف سال برنامه اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم را داریم، گفت: کمک به امر بهداشت و درمان توده‌های نیازمند و ارتقاء سطح سلامت در مناطق محروم از اهداف برگزاری چنین برنامه‌ها است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگر سخنان خود اظهار کرد: در هفته سلامت تیم‌های بهداشتی و درمانی به مناطق اسلام‌آباد جلیل و دروهان از توابع شهرستان بویراحمد اعزام شدند و خدمات درمانی، آموزشی و بهداشتی را به اهالی این مناطق ارائه کردند.

رحیمیان کمک به حوزه سلامت را از اهداف و برنامه‌های مهم بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و گفت: امیدواریم بتوان با همکاری و تعامل سایر نهادها و ارگان‌ها و جامعه پزشکی استان خدمات لازم را به محرومان استان ارائه کنیم.

این مسئول در پایان ضمن قدردانی از تمامی پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران، متخصصان، نهادها و ارگان‌هایی که یاریگر بسیج جامعه پزشکی در اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم بودند، گفت: با تلاش و حضور پزشکان تاکنون خدمات خوبی به مناطق محروم در سطح استان ارائه شده است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.