اکران رایگان فیلم های مستند محیط زیست در یاسوج

دنا نما: مدیرکل محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: جشنواره سراسری فیلم سبز از ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه همزمان با سراسر کشور در یاسوج برگزار می‌شود و آثار سینمایی و فیلم‌های کوتاه با موضوعات زیست‌محیطی در سالن سینمای اداره کل ارشاد این شهر اکران می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، سید اسدالله هاشمی با بیان اینکه زبان هنر بهترین زبان برای ترویج فرهنگ محیط زیست است، اظهار داشت: هنر سریع‌ترین و زیباترین راه ارتباطی برای انتقال آگاهی‌ها و بهترین شکل انتقال مفاهیم است.

مدیرکل محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ محیط زیست و آشنایی کودکان و نسل جوان با این مواهب الهی عنوان کرد.

وی زمان افتتاح این جشنواره را در استان کهگیلویه وبویراحمد را ۲۴ اردیبهشت اعلام کرد و افزود: اختتامیه جشنواره فوق با تقدیر از نفرات برگزیده در تهران برگزار می‌شود.

هاشمی گفت: آثاری ارسالی به این جشنواره بین‌المللی در تهران داوری می‌شود و از بین آثار ارسالی و برگزیده طی روزهای برگزاری جشنواره، ۶۰ ساعت فیلم مستند با موضوع محیط زیست در سراسر کشور به نمایش در می‌آید.

مدیرکل محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد از اکران آثار برگزیده در استان همزمان با سراسر کشور خبرداد و گفت: فیلم‌های انتخابی به مدت ۶ روز و ۱۰ ساعت در هر روز در دو نوبت صبح و عصر به نمایش در می‌آید.

وی با بیان اینکه عموم علاقه‌مندان به محیط زیست می‌توانند برای اکران فیلم حضور پیدا کنند، تصریح کرد: این فیلم‌ها به صورت رایگان اکران می‌شوند.

هاشمی پنجمین جشنواره فیلم سبز را گام مؤثری در ارتقا آموزش همگانی محیط زیست در جامعه دانست و تاکید کرد: این اداره کل  از چنین برنامه‌های برای اشاعه فرهنگ محیط زیست استقبال می‌کند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.