تحول چشمگیر خدمات درمانی بیمارستان تامین اجتماعی شهدای گمنام یاسوج

دنا نما: مدیریت درمان تامین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد با بیان این که خدمات درمانی به بیمه شدگان این استان رو به افزایش است، گفت:شش هزار مترمربع به فضای بیمارستان شهدای گمنام یاسوج افزوده خواهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، اسحاق غلامپور روز شنبه از خرید یک قطعه زمین مجاور بیمارستان شهدای گمنام تامین اجتماعی یاسوج خبر داد و افزود: با ساخت این طرح مشکلات ناشی از کمبود فضای بستری و اورژانس این بیمارستان برطرف خواهد شد.
به گفته وی بیمارستان شهدای گمنام یاسوج حدود پنج هزار مترمربع زیربنا دارد و با ساخت فضای تکمیلی خدمات درمانی آن تحول چشمگیری خواهد یافت.
وی اعتبار مورد نیاز این طرح را ۱۰۰میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تا نیمه دوم سال جاری عملیات اجرایی این طرح آغاز خواهد شد.
غلامپور از در دست اقدام بودن مراحل مقدماتی ساخت پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی در گچساران با چهار و ۲۰۰ متر مربع زیربنا و اعتبار ۵۰ میلیارد ریال خبر داد و افزود: با ساخت این فضا و ایجاد تمامی بخشهای تخصصی و درمانی کمک شایانی به پوشش خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی خواهد شد.
وی افزود:بخش ای. سی. یو بیمارستان شهدای گمنام یاسوج نیز با صرف ۴۸میلیارد ریال اعتبار هفته تامین اجتماعی امسال بهره برداری خواهد شد.
این مسئول تصریح کرد: علاوه برخدمات مستقیم درمانی در بیمارستان شهدای گمنام ، پلی کلینیک های تخصصی یاسوج،گچساران و درمانگاه تخصصی دهدشت ، اسناد پزشکی تامین اجتماعی با ۳۵۰ مرکز برای ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدان تامین اجتماعی قرار داد همکاری دارد.
حدود ۳۰۰هزار نفر در کهگیلویه وبویراحمد از خدمات تامین اجتماعی برخوردارند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.