واکنش استاندار به سفر قریب الوقوع احمدی نژاد به استان

دنا نما: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه سفر قریب الوقوع احمدی‌نژاد به استان پاسخش مفصل است، گفت: زمان دقیق سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان مشخص نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، سید موسی خادمی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: زمان دقیق سفر هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد هنوز مشخص نیست ولی انشالله به‌زودی انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: دولت تدبیر و امید بنا دارد سفر به استان‌های باقی مانده را در ۶ ماهه اول امسال و حداکثر تا ۸ ماه اول انجام دهد.

خادمی در پاسخ به این سئوال که برخی از مسئولان استانی معتقدند کهگیلویه و بویراحمد از تاخیر سفر هیئت دولت در تخصیص منابع و اعتبارات متضرر شده است، افزود: چنین چیزی صحت ندارد و این موضوع گوشت نذری نیست که تمام شدنی باشد البته رئیس‌جمهوری در سفرهای استانی مبلغی را اختصاص می‌دهد و هر استان سهم خودش را دارد و تنها استان‌های سفر انجام می‌شود این اعتبارات را زودتر دریافت می‌کنند.

نماینده عالی دولت همچنین در پاسخ به این سئوال که گفته می‌شود رئیس جمهور سابق بعد از ماه مبارک رمضان به استان سفر می‌کند و این موضوع افکار عمومی را حساس کرده که احمدی‌نژاد زودتر از روحانی به استان سفر می‌کند، ابراز کرد: پاسخ به سفر قریب الوقوع احمدی نژاد نیازمند پاسخ مفصلی بوده که در زمان مناسبی پاسخ می‌دهم

۱ نظر

  • واقعا امدن جناب احمدی نژاد دور شده وقتی استدلال جناب استاندار با این سفسطه ها ومغلطه ها داره مردم را از نیومدن رییس جمهور گول میزنه باید هم اقای احمدی نژاد بیایند جناب استاندار محترم اگر سهم شما را ۴سال پیش گرفته بودید بهتر بود یا حالا جناب استاندار بعضی از استانها الان دارند برای بار دوم سهمیه میگیرند شما کجای کار هستید اگر بیمارستان ما ۴سال پیش درست میشد بهتر بود با ۴سال اینده اگر پل سوم بشار ۴سال پیش درست میشد بهتر بود یا حالا اگه جوانهای ما بخاطر فقر مالی که هرماه ۴۰ نفر خودکشی میکنند بهتر بود با حالا ….. شما ودولت قفل وکلید دست دولت قبلی را از پشت بستید از خدا سرم کنیید اگه نمیتوانیید محترمانه تحویل بدهید

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.