کسب رتبه چهارم دانشگاه یاسوج در جشنواره ملی حرکت

دنا نما: معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج از کسب رتبه چهارم دانشگاه یاسوج در جشنواره حرکت ملی طی سال گذشته خبر داد و گفت: از طرح‌های خلاق حمایت می‌کنیم.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، فریبرز نیکدل صبح امروز در مراسم افتتاحیه جشنواره حرکت دانشگاه یاسوج با تبریک اعیاد و مناسبت‌ها اظهار کرد: این جشنواره برای پنجمین سال متمادی در دانشگاه یاسوج برگزار شده است.

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج با بیان اینکه جشنواره حرکت با هدف ارائه دستاوردهای انجمن‌های علمی و کانون‌های دانشگاه برگزار شده است، گفت: در این دانشگاه ۲۷ انجمن علمی و ۱۵ کانون فعالیت می‌کنند.

وی مهم‌ترین هدف برگزاری جشنواره حرکت را معرفی و شناسایی دستاوردهای علمی دانشجویان به بیرون دانشگاه عنوان کرد و گفت: این جشنواره به منظور تقدیر و تشکر از فعالیت انجمن‌های دانشگاه و کانون‌های و ایجاد شور و نشاط و وفاق علمی است.

نیکدل تصریح کرد: جشنواره حرکت از امروز آغاز و تا دوشنبه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی از جمله کارگاه، میزگرد، سخنرانی و… در حاشیه این جشنواره برگزار می‌شود، ذعان کرد: در جشنواره حرکت ۲۷ انجمن و ۱۵ کانون با حضور بیش از پنج هزار دانشجو در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج با تأکید بر اینکه تاکنون چهار اثر از دستاوردهای جشنواره حرکت دانشگاه یاسوج به ثبت رسیده است، گفت: استقبال از این جشنواره رضایت‌بخش است.

نیکدل از کسب رتبه چهارم دانشگاه یاسوج در جشنواره حرکت ملی طی سال گذشته خبر داد و گفت: از طرح‌های خلاق حمایت می‌کنیم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.