هیچ گونه وجهی برای ثبت‌نام در مدارس دولتی اخذ نمی‌شود

دنا نما: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که مقدمات شروع سال تحصیلی جدید در استان را استارت زده‌ایم از آغاز ثبت‌نام دانش‌‌آموزان برای سال تحصیلی ۹۶-۹۵ در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، هادی زارع‌پور اظهار کرد: یکی از کارهای مهم در آموزش و پرورش پس از اتمام امتحانات، برنامه‌ریزی برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همین منظور از برنامه‌های مهم در آموزش و پرورش پروژه مهر است که در آن کمیته‌هایی راه اندازی شده و نسبت به موضوعات مختلف برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی می‌کنند.

این مسؤول گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در این فصل موضوع ثبت‌نام از دانش‌‌آموزان برای حضور در مدارس است.

زارع‌پور افزود: این کار از امروز اول تیرماه به عنوان نخستین روز از تعطیلات تابستانی آغاز و تا آخر مردادماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای ثبت‌نام در مقاطع مختلف تحصیلی در استان اندیشیده شده است، بیان کرد: یکی از دستورات اکید این است که هیچ گونه وجهی برای ثبت‌نام در مدارس دولتی از دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها اخذ نمی‌شود.

زارع‌پور از ثبت‌ الکترونیکی در سامانه سناد خبر داد و گفت: دانش‌آموزان مدارس دولتی و غیردولتی در این سامانه ثبت‌نام می‌شوند.

وی گفت: همچنین ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول دبستان در کهگیلویه و بویراحمد از روز اول خردادماه آغاز شده است.

این مسؤول به ثبت‌نام نوآموزان بدو ورود به دبستان در استان هم اشاره کرد و گفت: والدین این نوآموزان فرم پایگاه سنجش را ابتدا از مدارس دریافت و به پایگاه‌های ثابت و سیار طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان برای تست‌های لازم مراجعه می‌کنند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.