روز قدس مستضعفین باید مجهز بشوند وپوزه استکبار را به خاک بمالند

دنانما:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما از پاتاوه:نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر پاتاوه به امامت حجت الاسلام والمسلمین صادق پیمان مقدم خطیب موقت اقامه گردید.

وی ابتدا با توصیه وسفارش خود ونماز گزاران به رعایت تقوای الهی ،به آیه ای از قرآن اشاره وبیان کرد:تقوا یعنی مبارزه با هوا های نفسانی ، از بین بردن رزایل اخلاقی  ویکی از گناهان بزرگ وکبیره ویکی از نجاسات که خوردن آن حرام است نوشیدن شراب است.

حجت الاسلام پیمان مقدم با تذکر نسبت به مصرف شراب در مجالس عروسی افزود:شراب مایعی است که انسان را سست و عقل را از انسان می رباید،متاسفانه در بعضی ازعروسی ها این باب شده است.

خطیب  موقت جمعه پاتاوه به روایتی از نبی مکرم اسلام ص در همین خصوص اشاره واظهار کرد:در روز قیامت عقربی از عقارب جهنم به صحرای قیامت خواهد آمد که بدنش خیلی بزرگ است وفریاد می کشد چه کسانی با خدا محاربه نموده است؛ جناب جبرئیل ع می گوید چه کسانی را میخواهی آن حیوان می گوید شیش طائفه :

اول تارک نماز اگر چه به رکعتی باشد۲-مانع زکات اگرچه یک دانه باشد۳- شارب خمر اگر چه یک قطره باشد وخورنده ربا – عاق والدین وکسی که در مسجد به امور دنیا مشغول باشد.

خطیب موقت جمعه منطقه پاتاوه در خطبه سیاسی نما ز با عرض تسلیت فرارسیدن شب های قدر وشب ضربت خوردن مولی الموحدین علی ع به عبادت علی ع وعلم علی- وشجاعت وبخش این امام معصوم اشاره کردند واز مردم جهت حضور در این شب ها دعوت کردند.

وی به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با کار گزاران نظام واساتید دانشگاه گفت:رهبری معظم با تاکید بر حضور اساتید ارزشی در مدیریت دانشگاهها- بحث حقوق های نجومی را بیان کردند وفرمودند: کسانی که از خزانه بیت المال حقوق های نجومی برداشت می کنند خائن به نظام ومردم هستند وباید هرچه سریعتر این پول به خزانه ملی برگردانده شود واین افرادمورد محاکمه قرار گیرند.

وی در پایان به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس اشاره واظهار کرد:روز قدس روز مبارزه با مستکبری وروز مبارزه ومقابله با ملتهایی است که زیر فشار آمریکا وغیر آمریکا بودند،روزی است که مستضعفین

باید مجهز بشوند وپوزه استکبار را به خاک بمالند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.