دانشجویان انقلابی پاسخ قاطعی به رئیس دانشگاه آزاد یاسوج خواهند داد

دنا نما: رئیس بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مواضع رئیس دانشگاه آزاد یاسوج در ارتباط با یکی از سران فتنه گفت: رئیس دانشگاه آزاد یاسوج به جای ماجراجویی و اظهارنظرهای بی‌مورد به فکر رفع مشکلات آموزشی باشد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، شهرام مهدوی‌مطلق در نشست با اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار با بیان همه خدماتی که خبرنگاران در استان کهگیلویه و بویراحمد دارند، اظهار کرد: اصحاب رسانه فارغ از هر گروه و جریان سیاسی برای بیان خدمات نظام و انقلاب در این استان پیشقدم هستند.

رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد به رسالت و وظیفه بسیج دانشجویی اشاره کرد و گفت: برگزاری اردوهای جهادی یکی از اقدامات و برنامه‌های بسیج دانشجویی است.

وی تصریح کرد: امسال نیز به مانند سال‌های گذشته اردوهای جهادی را در مناطق مختلف استان داریم که تا پایان شهریورماه تعداد ۲۵ گروه جهادی اعزام می‌شوند.

مهدوی‌مطلق گفت: این موضوع بیانگر روحیه جهادی است که در بین دانشجویان هم استانی وجود دارد.

وی سپس به برخی از سؤالات خبرنگاران در زمینه‌های مختلف پاسخ داد که یکی از آن‌ها در خصوص برخی استخدام‌های مسأله‌دار در استان بود.

رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این ارتباط باید نهادهای مربوطه و نظارت‌‌کننده رسیدگی کنند.

وی در ادامه با قدردانی از همکاری که رؤسای دانشگاه‌های استان با تشکل‌های دانشجویی دارند، اظهار کرد: اما در برخی موارد شاهد برخی از موضع‌گیری‌های ابهام‌آلود در استان هستیم.

مهدوی‌مطلق گفت: عبور از قانون و قانون‌شکنی برای همه بد و برای کسانی که در حوزه دانشگاهی مسؤولیت دارند بدتر است.

وی در پاسخ به اظهارات رئیس دانشگاه آزاد یاسوج در خصوص یکی از سران فتنه گفت: می‌دانیم که این اظهارات به کرات در محافل خصوصی مطرح می‌شود اما در یک جمع خبرنگار که اخبار آن‌ها به بیرون از جمله در فضای دانشگاهی سرایت می‌کند اینگونه موضع‌گیری ابهام‌آمیز و سؤال‌برانگیز به نفع استان نیست.

رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دانشجویان انقلابی خودشان پاسخ محکم و قاطعی به این ماجراجویی خواهند داد، تصریح کرد: نهادهای مرتبط و مسؤول باید به صورت ویژه وارد این موضوع شوند تا کار به واکنش دانشجویان کشیده نشود.

مهدوی‌مطلق گفت: تعامل بسیار خوبی با رؤسای دانشگاه‌های استان داریم اما ماجراجویی از این دست موجب بروز مشکل خواهد شد.

وی از رئیس دانشگاه آزاد یاسوج درخواست کرد به جای ماجراجویی و اظهارنظرهای این چنینی به فکر رفع مشکلات آموزشی و صنفی و خوابگاهی و ….. باشد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.