رسالت بزرگ خبرنگاران برای نقش‌آفرینی در اطلاع‌رسانی اجلاسیه بزرگ شهدای کهگیلویه و بویراحمد

دنا نما: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسالت خبرنگاران برای نقش‌آفرینی در اطلاع‌رسانی اجلاسیه بزرگ شهدای کهگیلویه و بویراحمد بسیار مهم است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، سردار یدالله بوعلی در آیین تجلیل از خبرنگاران برتر استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: خبرنگاران رسالت بزرگی برای کمک به رفع مشکلات جامعه دارند که این رسالت برای خبرنگاران عضو بسیج رسانه سنگین‌تر است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، گفت: خبرنگاران بسیجی باید به سطح ارتقا علمی و کار حرفه‌ای خود فکر کنند و همیشه تحول در کار خود را در دستور کار قرار دهند.

وی در ادامه با اشاره به رویداد بزرگ فرهنگی در استان که در مهرماه سال جاری برگزار می‌شود، ابراز کرد: همزمان با دهه اول محرم از اول تا پنجم این ماه که مصادف با ۱۰ تا ۱۵ مهرماه است، این اجلاسیه را در استان خواهیم داشت.

سردار بوعلی، تصریح کرد: نقش خبرنگاران در جریان سازی و اطلاع رسانی برای برگزاری این اجلاسیه بزرگ، بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی، خاطرنشان کرد: جامعه رسانه‌ای استان باید فضای عمومی کهگیلویه و بویراحمد را برای این کار آماده کند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به یک هزار و ۸۰۰ شهید والا مقام کهگیلویه و بویراحمد به فضای مقدس کنگره شهدای این استان اشاره داشت و گفت: باید حرمت این مکان را همیشه نگه داریم چرا که بسیاری از شهیدان این استان، قبل از حضور در عملیات‌ها در این مکان استراحت می‌کردند، لذا این فضا دارای حرمت خاصی است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.