تجلیل از خبرنگاران شهرستان دنا و معرفی مشاورین فرماندار این شهرستان + تصاویر

دنا نما: شورای اداری شهرستان دنا، فرماندار دنا به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران شهرستان دنا تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، در حاشیه جلسه فوق العاده شورای اداری شهرستان دنا، فرماندار دنا به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران شهرستان دنا تجلیل و قدردانی کرد.

در این جلسه که با حضور امام جمعه شهر سی سخت، فرماندار دنا و سایر مدیران ادارات شهرستان دنا در فرمانداری دنا برگزار گردید، ضمن تجلیل از ۵ خبرنگار شهرستان دنا مشاوران انتخابی عباس بهشتی روی، فرماندار شهرستان دنا نیز در جلسه معرفی شدند.

لیست رسانه ها و خبر گزاری های حوزه خبری دنا:

۱- پایگاه خبری تحلیلی ترنم دنا

۲-پایگاه خبری تحلیلی سفیر دنا

۳-پایگاه خبری تحلیلی دنا نما

۴-خبرنگار شبکه استانی دنا

۵-خبرنگار بخش پاتاوه

photo_2016-08-11_06-53-20

مشاورین انتخابی فرماندار شهرستان دنا به همراه سوابق کاری:

حجت السلام سید محمد محمودی اطهر ،عمران شکیبایی ،کوشان اسدی ،غلامرضا پور نوشادی ،رضا خلیلی ،محمد حسین پور ،خسرو رحیمی زاده و مهدی روستا را به عنوان مشاوران خود در زمینه های مختلف انتخاب کرد.

حجت السلام محمودی اطهر دارای تحصیلات سطح دو حوزه می باشد و سوابقی همچون مشاور دوستی استاندار اسبق در امور شوراها ،رئیس شوراهای استان و دبیری آموزش و پرورش را در کارنامه خود دارد به عنوان مشاور فرماندار در امور روحانیت انتخاب شده است.

عمران شکیبایی نیز با سوابقی همچون تدریس در مراکز آموزش عالی ،پژوهشگر تعلیم و تربیت،اجرای پنج طرح پژوهشی کاربردی در آموزش و پرورش ،اجرای دو طرح پژوهشی کاربردی اجتماعی در وزارت کشور و بنیاد شهید و تالیف کتب خاک تابناک و اگر دنا نبود را در کارنامه خود دارد به عنوان مشاور سیاسی فرماندار انتخاب شد.

کوشان اسدی با مدرک تحصیلی کاردانی عمران روستایی و کارشناس مهندسی مکانیک و حرارت وسایل و سوابقی هچون مدیر فنی دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری ،برگزیده برتر ملی ابتکار و خلاقیت در گردشگری ،عضویت در سازمان نظام مهندسی و ساختمان کهگیلویه و بویر احمد به عنوان مشاور اقتصادی فرماندار دنا انتخاب شد.

غلامرضا پور نوشادی نیز که معلمی علوم اجتماعی مدارس شهرستان دنا،سرپرست معاونت اداری و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان دنا ,کارشناس شورای آموزش و پرورش شهرستان دنا و نایب رئیس حزب ندای ایرانیان استان کهگیلویه وبویر احمد را در کارنامه خود دارد و به عنوان مشاور رسانه ای بهشتی روی انتخاب شده است.

رضا خلیلی عضو شورای شهر سی سخت با سوابقی همچون مدیر عامل موسسه کلک نوین دنا،مشاور صمدی فر فرماندار اسبق شهرستان دنا در امور جوانان ،مدیر آموزشگاه ضمن خدمت کارمندان دولت ،مدرس دانشگاه پیام نور یاسوج و سی سخت و علمی کاربردی و آموزشگاههای فنی ،نایب رئیس شورای اسلامی دور چهارم شهر سی سخت ،رئیس هیئت مدیره انجمن جامعه شناسی استان کهگیلویه و بویر احمد به عنوان مشاور فرماندار در امور جوانان انتخاب و معرفی شد.

محمد حسین پور یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر سی سخت نیز با مدرک کارشناسی عمران و سوابقی همچون مسئول آزمایشگاه فازهای ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی به مدت سه سال ،رئیس امور قراردادهای آزمایشگاه فنی و مکانیکی خاک استان به مدت ۹ سال ،عضو شورای شهر سی سخت به عنوان مشاور عمرانی بهشتی روی انتخاب شد.

خسرو رحیمی زاده نیز با مدرک تکنسین برق صنعتی و کارشناس ورزشی با دارا بودن کارت درجه یک بین المللی مربی گری از فدراسیون دومیدانی جمهوری اسلامی ایران و تربیت مدال آفرینان بزرگ ورزش شهرستان و استان به عنوان مشاور فرماندار دنا در امور ورزش انتخاب شد.

مهدی روستا دانشجوی مقطع دکتری جغرافیای برنامه ریزی روستایی دانشگاه شهید بهشتی تهران است که سوابقی همچون تدریس در دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه وبویر احمد ،فعالیت در طرحها و پروژه های شهری و روستایی در شرکتهای مشاوره ای را در کارنامه دارد به عنوان مشاور فرماندار دنا در امور جوانان معرفی و طی احکام جداگانه ای به این سمتها منصوب شدند.

منبع: ترنم دنا

تصاویر تکمیلی

IMG_0319 IMG_0325 IMG_0338 IMG_0363 IMG_0371 IMG_0375 IMG_0387 IMG_0389 IMG_0411 IMG_0422 IMG_0428

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.