چهار کشته در تصادف محور یاسوج – اصفهان + اسامی جان باختگان

دنا نما: رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از حادثه تصادف با چهار کشته در تونل شماره ۵ محور یاسوج – اصفهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، جلال پوران‌فرد صبح امروز اظهار کرد: طبق تماس تلفنی در ساعت ۱:۵۳ بامداد امروز چهارشنبه با مرکز اورژانس ۱۱۵ مبنی بر برخورد سواری پراید با خاور ایسوزو، بلافاصله پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ پاتاوه، شهید دلروز و دمچنار و هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: متاسفانه خانم ۲۷ ساله به همراه دختر ۱/۵ ساله به علت شدت جراحات در دم جان خود را از دست داده بودند.

این مسؤول گفت: سه مصدوم دیگر توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ و هلال‌احمر به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند که به علت شدت ضربه و جراحات دو نفر دیگر از این خانواده جان خود را از دست دادند.

بنا بر این گزارش، سید لطیف موسوی و همسر وی سیده فاطمه موسوی و سیده معصومه موسوی به همراه فرزند خردسالش مهوش موسوی در این حادثه کشته شدند.

لازم به ذکر است این افراد بعد از شرکت در یک مراسم در یاسوج قصد برگشت به خانه خود در روستای سادات آباد از توابع بخش پادنا شهرستان سمیرم را داشتند که دچار سانحه تصادف شدند.

محور یاسوج – اصفهان یکی از پرخطرترین محورهای استان و کشور است که چهار بانده کردن این مسیر نقش بسزایی در کاهش تصادفات فوتی و جرحی خواهد داشت.

پایگاه خبری تحلیلی دنا نما این مصیبت را به سادات جلیل القدر روستای سادات آباد سمیرم تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت می نماید.

۲ نظر

  • واقعا بنده دو سه روزه حالم خرابه لطیف جان در دانشگاه ما بود تازه ازدواج کرده بود و مهرماه قرار بود برود سر کلاس و تدریس واقعا باید این افرادی که موجب مرگ چند نفر می شوند را تا آخر عمرشان در زندان نگه دارند نه اینکه به هوای بیمه جان چند نفر و خون چند نفر پایمال شوند بنده به نوبه ی خودم به خانواده لطیف که مثل برادرم بود تسلیت عرض میکنم واقعا سخت است

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.