دانش‌آموزان رزمنده هشت سال دفاع مقدس معادلات دشمن را به هم زدند

دنا نما: نویسنده کتاب پایی که جا ماند گفت: دانش‌آموزان رزمنده در زمان جنگ قبل از اینکه به سن بلوغ برسند تمام معادلات دشمن را به هم زدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، سید ناصر حسینی صبح امروز در دومین روز کنگره ۱۸۸۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد در جمع دانش‌آموزان و فرهنگیان این استان اظهار کرد: سرزمین بزرگ ایران اسلامی قهرمانان بزرگی دارد.

نویسنده کتاب «پایی که جا ماند» با بیان اینکه امروز دشمن از جوانان و شیرمردان ایران اسلامی کینه به دل دارد، عنوان کرد: قلب جوانان این مرز و بوم آکنده از عشق به نظام، رهبری و انقلاب است.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: دشمن از نسلی که با دست کاری شناسنامه خود در جنگ حاضر حاضر شد می‌ترسد، دشمن از این قلب روح بلند بچه‌های شجاع ایران می‌ترسد.

وی با اشاره به لزوم برگزاری یادواره‌های شهدا گفت: باید این یادواره‌ها بیش از پیش برگزار شود تا مردم بیشتر با رشادت‌ها آشنا شده و با دشمن بعثی و حوادث زمان جنگ آشنا شوند.

حسینی تصریح کرد: بچه‌های ایران اسلامی در زمان جنگ قبل از اینکه به سن بلوغ برسند تمام معادلات دشمن را به هم زدند.

نویسنده کتاب «پایی که جا ماند» گفت: نسل جدید ما که فرزندان همان دلاوران دوران جنگ هستند آگاه باشند که دزدان دین با هزاران حیله و نیرنگ در کمین جوانان ما هستند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.