اختلاف در کهگیلویه و بویراحمد خطرناک است/ رابطه خوبی با ائمه جمعه داریم

دنا نما: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اختلاف در کهگیلویه و بویراحمد خطرناک است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، سید موسی خادمی در نشست با ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد  به مناسبت پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور که با حضور سید رضا تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور برگزار شد اظهار کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی برگزاری نماز جمعه در کشور بوده است.

مسؤول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کار در استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص برای روحانیت و ائمه جمعه با وجود محرومیت‌ها خیلی سخت است.

وی کارکرد وحدت‌بخشی را مهم‌ترین کارکرد تریبون‌های نماز جمعه دانست و گفت: انتظار این است که ائمه جمعه همواره منادی وحدت باشند.

این مسؤول در ادامه با بیان این که سرجمع ارتباط مسؤولان با ائمه جمعه در استان خوب است افزود: اختلافات در هر نقطه‌ای از کشور آسیب‌زاست اما در این استان اختلاف واقعا خطرناک است.

خادمی با بیان این که مشکلات و فقر و محرومیت در این استان به نسبت سایر نقاط دیگر کشور زیادتر است افزود: به همین دلیل است که می‌گوییم اختلاف در این استان خطرناک است چرا که با وجود این همه محرومیت اگر قرار بر اختلاف باشد کار بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

وی با بیان این که خیلی از بحث‌ها مشکلی را برطرف نمی‌کند افزود: بسیاری از این بحث‌ها تنها کدورت‌ها را بیشتر می‌کند.

این مسؤول افزود: مسؤولان و ائمه جمعه نقاط مشترک زیادی دارند که نباید آنها را تبدیل به دو قطب کنیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات را باید از تریبون نماز جمعه بیان کرد افزود: مشکلات زیادی اعم از طلاق و اعتیاد و آتش زدن جنگل‌ها و همچنین چگونگی کمک به سرمایه‌گذار وجود دارد که باید از تریبون‌های نماز جمعه گفته شوند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.