برگزاری اردوی زیارتی ۵ هزار بسیجی حلقات تربیتی کهگیلویه و بویراحمد در مشهد مقدس

دنا نما: مسؤول تعلیم و تربیت سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اردوی زیارتی مشهد مقدس با حضور ۵ هزار نفر از بسیجیان حلقات تربیتی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، محمد باقر ارست از برگزاری اردوی زیارتی شبکه تربیتی صالحین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در مشهد خبر داد.

مسؤول تعلیم و تربیت سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این اردو با هدف تعمیق معنویت بصیرت معرفت و تربیت دینی و انقلابی و کیفی سازی شبکه طولی گروه‌های تربیتی و با حضور پنج هزار نفر از استاد یاران، سرمربیان، مربیان، سرگروه‌ها و متربیان نواحی از اویل تیرماه تا پایان شهریور هر ناحیه  برادران ۶ روز خواهران نیز برگزار می‌شود.

مسئول تعلیم وتربیت سپاه فتح استان افزود: در این اردوی ۶ روزه برنامه‌های فرهنگی اعتقادی و تربیتی سیاحتی و ورزشی از جمله حرم شناسی،کارگاه نگرش نو به دین با موضوع مسجد بازدید از نمایشگاه حکایت آفتاب که مسیر حرکت علی بن موسی‌الرضا تا نحوه شهادت ایشان، روایتگری هشت داستان از زندگی امام رضا(ع)، کلاس اخلاق، مداحی و حضور در کوه سنگی و شبی با شهدای گمنام و برنامه‌های تفریحی دیگر اجرا می‌شود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.