کسب مدال توسط رزمی کار کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های بوکس قهرمانی کشور

دنا نما: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت که «ماهان جهانی» رزمی کار این استان عنوان سوم و مدال برنز رقابت های بوکس قهرمانی نوجوانان کشور را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، سید محمدتقی علوی امروز پنجشنبه اظهار داشت: رقابت های بوکس قهرمانی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی به مدت پنج روز در شهر نهاوند استان همدان برگزار شد.

وی افزود که «ماهان جهانی» بوکسور نوجوان کهگیلویه و بویراحمد موفق شد در وزن ۶۶ کیلوگرم به مقام سوم و مدال برنز این دوره از رقابت ها دست یابد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: افراد برتر به اردوی تیم ملی بوکس نوجوانان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا دعوت خواهند شد.
علوی عنوان کرد که تیم بوکس رده سنی جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز در رقابت های لیگ برتر جوانان کشور حضور می یابد.
وی ابراز داشت: زقابت های بوکس لیگ برتر جوانان کشور از ۱۱ مرداد سال جاری و با حضور هشت تیم در شهر سنندج استان کردستان آغاز خواهد شد.
علوی گفت که این هشت تیم به صورت دوره ای در ۲ گروه با یکدیگر رقابت کرده و از هر گروه نیز ۲ تیم برتر راهی مرحله نیمه نهایی می شوند.
وی اظهار داشت: در گروه نخست این رقابت ها استان های کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، کردستان و همدان و در گروه دوم نیز استان های تهران، کرمانشاه، مازندران و گیلان حضور دارند.
حدود ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده آقا و خانم در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.