داور کهگیلویه و بویراحمدی قاضی دیدار حساس پارس جنوبی – پیکان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال

دنا نما: رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: داور کهگیلویه و بویراحمدی قاضی دیدار حساس پارس جنوبی- پیکان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، سید پرویز موسوی اامروز با اشاره به موفقیت‌های داوران فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر اظهار کرد: در دوره‌های مختلف لیگ برتر فوتبال داوران هم استانی حضور شایسته‌ای داشته‌اند.

وی با بیان اینکه امسال در لیگ برتر فوتبال کشور چهار نماینده شایسته از جامعه داوری داریم اظهار کرد: خوشبختانه در هفته دوم این مسابقات یکی از داوران خوب هم استانی قضاوت مهم و حساسی را بر عهده خواهد داشت.

رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد افزود: روح‌الله شریفی داور هم استانی بازی تیم‌های فوتبال پارس جنوبی جم بوشهر را با پیکان تهران قضاوت خواهد کرد که به دلیل جمیع جهات یکی از دیدارهای حساس این هفته خواهد بود.

موسوی افزود: این دیدار روز جمعه ۱۳ مرداد برگزار می‌شود که حسن یوسفی از کیش و محمد عطایی از تهران، روح‌الله شریفی را در امر قضاوت یاری می‌کنند.

وی افزود: همچنین در این دیدار کوپال ناظمی از تهران به عنوان داور چهارم دیدار خواهد بود و زاهد بحرینی از خوزستان ناظر داوری بازی است.

این مسؤول گفت: هنوز استادیوم محل برگزاری این دیدار معلوم نیست که ساعت آن نیز متعاقبا اعلام می‌شود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.