مشکل تنش آبی شهر سوق کهگیلویه برطرف می‌شود

 دنا نما: مدیرعامل شرکت آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اقدامات انجام شده مشکل تنش آبی شهر سوق از توابع شهرستان کهگیلویه برطرف می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، سید علی لدنی‌نژاد اظهار داشت: رفع مشکل تنش آبی شهر سوق با همکاری و تعامل مردم در زمینه رسوب در شبکه آب در دست انجام بوده و در کمترین زمان ممکن برطرف می‌شود.

وی بیان کرد: همکاری و تلاش مردم شهر سوق برای برطرف کردن مشکل تنش آبی ستودنی است و به طور حتم این فرهنگ مردم باید الگویی برای سایر مناطق استان و حتی کشور باشد.

لدنی‌نژاد با بیان اینکه تسریع در رفع شکستگی‌ها و اجرای پروژ‌ه‌های  آب و فاضلاب استان از  برنامه‌های اصلی شرکت آبفای استان است ادامه داد: تعدد شکستگی و فرسودگی بالای شبکه توزیع آب چالش‌های زیادی را برای مجموعه این شرکت به خصوص در شهرهای یاسوج و مادوان به وجود آورده است.

مدیرعامل شرکت آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:  بخش زیادی از این شکستگی‌ها مربوط به  انشعابات مشترکان و به علت عدم رعایت نکات فنی و نیز عدم استفاده از لوله و اتصالات با کیفیت است.

لدنی‌نژاد با تاکید بر اینکه برای سرعت بخشیدن به رفع شکستگی  شبکه توزیع شهرهای استان  این کار به بخش خصوصی واگذار شد، ابراز کرد: هم اکنون ۱۰ اکیپ رفع شکستگی در شهرهای بزرگ استان از جمله یاسوج و مادوان کار رفع شکستگی شبکه توزیع آب را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: طی سه ماهه اخیر بیش از ۱۳۰۰ مورد شکستگی شبکه توزیع در شهرهای استان رفع شد که حدود ۱۰۰۰ مورد در شهرهای یاسوج و مادوان بوده است.

لدنی‌نژاد تعدد انشعابات غیرمجاز و نصب خودسرانه و بدون نظارت انشعاب آب  توسط مشترکان را عامل ازدیاد شکستگی‌ها در سطح شبکه توزیع شهرهای استان به خصوص یاسوج و روستاهای اقمار آن دانست و گفت: شهروندان باید هرگونه نصب و اصلاح شبکه آب را با هماهنگی امور آب و فاضلاب شهرها انجام  دهند تا دچار مشکلات بعدی در زمینه شکستگی شبکه توزیع نشود.

وی افزود: اصلاح و مرمت شبکه توزیع با صرف وقت و هزینه‌های بالا انجام می‌گیرد که با رعایت برخی نکات فنی می‌توان از بروز این مشکلات جلوگیری کرد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.