هیچ نشستی برای تخریب تاجگردون و مدیران گرمسیری با رسانه های بویراحمدی نداشته ام

 دنا نما: فرماندار بویراحمد تاکید کرد که هیچ نشستی با رسانه های منتسب به حوزه بویراحمد مبنی بر نقد مدبران گرمسیری و در راس آنها نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نداشته و آنچه در فضای مجازی منتشر شده است دروغی بیش نیست .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، “محمدکاظم نظری” در پاسخ به این سوال که گفته می شود شما تعدادی از رسانه های منتسب به حوزه بویراحمد را در رستوران کسری یاسوج گردآورده و گفته اید بر علیه مدیران گرمسیری و در راس آنها “غلامرضا تاج گردون” مطالب انتقادی و تخریبی منتشر کنید و من از شما حمایت می کنم ، اظهار داشت : اینکه من بعنوان فرماندار از مردم منطقه ام دفاع کنم شکی نیست و آن را وظیفه خود می دانم ، اما اینکه تعدادی از خبرنگاران بویراحمدی را در یاسوج گرد آورده و به آنها خط داده باشم را قاطعانه تکذیب می کنم .

وی بیان اینکه تا کنون هیچگونه نشستی با رسانه ها در هیچ رستوران و یا جای دیگری در یاسوج در این خصوص نداشته ام افزود : جای بسی تاسف است که بخاطر تغییر مشاور رسانه ایم این مطالب در فضای مجازی منتشر شده است .

نظری تصریح کرد : آنچه در فضای مجازی منتشر شده از روی غرض ورزی و در جهت انشقاق در جریان اصلاحطلبی است ، همان جریانی که من بیشترین هزینه ها را در آن داده و همواره با اقتدار از تفکر خود دفاع کرده و می کنم .

فرماندار بویراحمد گفت : مسئول روابط عمومی من از فرزندان گرمسیری بوده و مشاور رسانه ای من نیز از همین حوزه بود که متاسفانه گاها ۶ ماهی یک بار نیز من مشاور رسانه ای خود را نمی دیدم .

وی افزود : بارها از مشاور رسانه ای خود خواستم که تعامل خود را با رسانه ها بیشتر کند اما متاسفانه وی وقت کافی برای انجام امور رسانه ای فرمانداری نداشت .

این مسئول از انتصاب مشاور جدید رسانه ای خود از حوزه سردسیر خبر داد و خاطرنشان کرد : تاکید می کنم که مشاور رسانه ای من بر اساس مسائل منطقه ای تغییر نکرده است .

نظری افزود : معتقدم با توجه به گرفتاری های مشاور رسانه ای خود نیاز است فرد فعال دیگری در این حوزه جایگزین مشاور قبلی شود .

فرماندار بویراحمد گفت : یقین بدانید هیچ نشستی با رسانه ها در شهر یاسوج در خصوص نقد یا تخریب مدیران گرمسیری و در راس آنها غلامرضا تاج گردون نماینده محترم مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نداشته ام و هرآنچه در فضای مجازی منتشر شده است به دلیل تغییر مشاور رسانه ای من بوده است ./خبردنا

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.