دستگیری پنج توزیع کننده مواد مخدر در گچساران

دنا نما: فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری پنج توزیع کننده سابقه دار مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سید محمد موسوی” در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری ۱۲ در برخورد قاطعانه با خرده فروشان مواد مخدر در مناطق جرم خیز حوزه استحفاظی ضمن گشت زنی مستمر در بازرسی بدنی از سه نفر به هویت های مشخص، مقادیری مواد مخدر از جمله تریاک و شیره تریاک و در بازرسی بدنی از شخص دیگری که در حین خرید فروش بود تعدادی زیادی قرص روانگردان کشف و ضبط کردند.

سرهنگ موسوی بیان داشت: در عملیات دیگری توسط ماموران پاسگاه انتظامی آرو ضمن اخذ دستور قضایی در بازرسی از منزل شخصی که اقدام به فروش مواد مخدر می کرده ، مقدار ۲۱ گرم هروئین در بسته های کوچک و آماده فروش کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: در خصوص مراتب ذکر شده چهار نفر دستگیر شده با تشکیل پرونده قضایی همراه با مواد کشف شده توسط عوامل انتظامی دستگیر کننده تحویل مرجع قضایی شدند.

موسوی در خاتمه با هشدار به قاچاقچیان این بلای خانمان سوز تصریح کرد: با مشارکت مردم شریف شهرستان گچساران در همکاری با پلیس در سامانه ۱۱۰ و هوشیاری کارکنان انتظامی این شهرستان، افیونگران و سوداگران مرگ و مواد مخدر بدانند شهرستان گچساران و بالاخص شهر دوگنبدان ، جایگاه ناامنی برای هرگونه فعالیت وی شده و توصیه پلیس برای این گونه افراد، دست برداشتن از این اعمال می باشد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.