مردم از دولت و رئیس جمهور حمایت کنند/ نواقصات در دولت دوازدهم برطرف شود

دنا نما: خطیب جمعه یاسوج با اشاره به ۱۴ مردادماه روز تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط مقام معظم رهبری گفت: کمبودها، نواقص و نقاط ضعف دولت یازدهم در دولت جدید برطرف شود و دولت نظر منتقدان را بشنود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی‌اصغر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج اظهار داشت: حسن روحانی در هنگام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم قول داد با تلاش و کوشش بیشتر نقاط ضعف و کمبودها دولت یازدهم را برطرف کند.

وی خواستار عمل کردن رئیس جمهور به شعارهای انتخاباتی‌اش شد و افزود: مردم از دولت و رئیس جمهور حمایت کنند و دولتمردان نیز انتقادهای سازنده مردم را عمل کنند تا نواقصات در دولت دوازدهم برطرف شود.

حسینی با اشاره به ۱۷ مردادماه روز خبرنگار و شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار ایرنا در مزار شریف افغانستان توسط طالبان در سال ۷۷ ادامه داد: خبرنگاری حرفه مهمی است که حقایق جامعه را به اطلاع مردم می‌رسانند و به نوعی خبرنگاران سربازان جبهه فرهنگی هستند که با اطلاع‌رسانی خود سبب روشنگری مردم می‌شوند و وظیفه سنگینی بر عهده آنان است.

وی با اشاره به فاجعه منا در سال ۹۴ تصریح کرد: در حج سال ۹۴ تعدادی از حاجیان ایرانی و حجاج دیگر کشورهای اسلامی در منا و مسجد الحرام جان خود را از دست دادند و این داغ تا همیشه بر دل مسلمانان است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئله حج پس از دو سال دوباره برقرار شد و رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با کارگزاران حج نقاط مهمی را ایراد فرمود از جمله اینکه باید استفاده خوبی از حج شود و مسائل مهم جهان اسلام از جمله مسئله قدس و اشغالگری رژیم صهیونیستی در آن بیان شود.

حسینی تاکید کرد: آل‌سعود به عنوان خادمان حرمین شریفین نوکر حلقه به گوش آمریکا و اسرائیل بوده و در یمن، بحرین و سوریه مرتکب جنایت می‌شود.

وی با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران ابراز کرد: به گفته آمریکایی‌ها تحریم‌های جدید فلج کننده بوده و هرگز انتظار و توقع نیست آمریکا با ایران دوست شده و روی خوش به انقلاب و نظام نشان دهد.

حسینی با تاکید بر اینکه ایران از اوایل انقلاب تاکنون مقابل آمریکا ایستاده و باز هم خواهد ایستاد خاطرنشان کرد: مهمترین حربه‌ها برای مقابله با آمریکا شامل اتحاد، انسجام، همدلی و تبعیت از ولی فقیه و همچنین اتکا به داشته‌های داخلی است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.