قوم و طایفه در خدمات‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد جایگاهی ندارد/ سفر فتاح رهاورد ۶ میلیارد تومانی برای استان داشت

دنا نما: مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قوم و طایفه در خدمات‌رسانی امداد کهگیلویه و بویراحمد جایگاهی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، فرید محبی در نشست با اصحاب رسانه با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار و با تقدیر از رویکرد تعاملی خوب رسانه‌ها در استان با کمیته امداد اظهار کرد: روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هم رویکرد بسیار خوبی در حوزه رسانه دارند و حوزه فعال و پرنشاطی در امداد استان هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان چند نکته در خصوص تعامل رسانه با امداد استان گفت: ما در حوزه‌های مختلف توانمندسازی اقدام می‌کنیم و علاوه بر این که سازمان حمایتی قوی هستیم به عنوان یک سازمان فکری و فرهنگی ایفای وظیفه می‌کنیم.

محبی گفت: کمیته امداد یک دستگاه موفق در عرصه فعالیت‌های فرهنگی است که همراه نگاه موشکافانه رسانه‌ها می‌توانیم در سطح استان خدمت بیشتری به محرومین داشته باشیم.

وی با بیان این که مدیریت در چالش داریم و باید آسیب‌های جامعه را پیگیری کنیم افزود: باید این آسیب‌ها را مدیریت کنیم.

این مسؤول انعکاس مشکلات به امداد را در حوزه اجتماعی بسیار موثر دانست و گفت: انتقال این موارد به ما کمک فراوانی خواهد کرد.

محبی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این که بحث مناطق محروم یکی از برنامه‌های مهم امداد است گفت: ضرایب ۷ و ۸ و ۹ را بیش از همه چیز در دستور کار قرار داده‌ایم که وزارت کشور برای ما مد نظر قرار داده است.

این مسؤول به اشتیاق خیرین برای کمک به مناطق محروم اشاره کرد و گفت: امداد بستری را فراهم کرده که همه خیرین را در یک گروه جمع کرده و بتوانیم کمک بیشتری از این‌ها داشته باشیم.

وی با بیان این که ۸۰ درصد از خیرین کمک کننده به استان غیر بومی هستند افزود: متاسفانه در استان خیر چندانی برای کمک به محرومین نداریم و در بحث مشارکت‌های مردمی دست ما به سمت خارج از استان دراز است.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این که چرا زنان سرپرست خانوار زیاد شدند و چرا طلاق زیاد است اظهار کرد: اما ما ناچار هستیم این تبعات فقر را پوشش دهیم.

وی با بیان این که کمیته امداد کار سیاسی انجام نمی‌دهد اظهار کرد: تا زمانی که در استان هستیم این اصل را رعایت کرده و فعالیت‌های تخصصی خود را انجام می‌دهیم و در انتخابات اخیر نشان دادیم که سیاسی کاری نداریم.

محبی با بیان این که ارتباط خوبی با دولت داریم تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی را که دولت مشخص کند اعلام آمادگی برای حضور و اقدام داریم و اعتقاد داریم اگر کمک دولت را داشته باشیم خدمات بهتری را ارائه خواهیم کرد.

این مسؤول با بیان این که مباحث قومی و طایفه‌های را هرگز لحاظ نمی‌کنیم خاطرنشان کرد: در مشارکت‌های مردمی هم می‌بینیم که مسایل سیاسی در نظر گرفته نمی‌شود.

وی به حضور فتاح در استان اشاره کرد و افزود: ۶ میلیارد تومان حاصل این سفر در استان بود تا بتوانیم خدمات خوبی را در زمینه ازدواج و مسکن داشته باشیم.

این مسوول گفت: با مجموعه استانداری همکاری کردیم که زمینه هزار مسکن شهری و بیش از ۵ هزار مسکن روستایی فراهم شود به شرطی که زمین آن از سوی استان فراهم شود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.