پیام تبریک استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

دنا نما: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و جامعه اطلاع‌رسانی استان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، در پیام سید موسوی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به خانواده بزرگ اهالی رسانه آمده است:

در این پیام آمده است:  امروزه پایبندی به صداقت در گفتار و عمل، توسعه‌نگری، واقعیت‌گرایی، برتری دانستن مصالح ملی و عمومی بر منافع شخصی و گروهی از جمله خصایص ارزشمند و رسالت‌های برجسته اصحاب رسانه و مطبوعات است که به عنوان پیشگامان عرصه اطلاع‌رسانی وظیفه آگاهی‌بخشی و فرهن‌گسازی در جامعه را بر عهده دارند.

در این پیام آورده شده است: رسانه‌ها به عنوان بازوان توانمند مدیریت و چشم سوم مسئولان نقش برجسته‌ای در پیادهسازی سیاست‌ها و استراتژی توسعه محور و بیان گفتمان منطقی تعامل دوسویه دولت ملت خواهند داشت و زیربنای جامعه‌ای هوشمند و رشد یافته را ترسیم خواهند کرد.

در ادامه این پیام بیان شده است: تلاش دلسوزانه و مدبرانه اهالی قلم و رسانه برای تزریق  آگاهی و امید و خود باوری در جامعه از یکسو و بیان مشکلات و معضلات جامعه و انتقال مطالبات عمومی به مسئولان از دیگر سو، وظیفه‌ای اجتمایی و مهم است که در نهایت به رضایتمندی و اقناع افکار عمومی منجر خواهد شد.

همچنین عنوان شده است: اینجانب ضمن پاسداشت ۱۷مرداد ماه روز خبرنگار و تبریک این روز به همه خبرنگاران و اصحاب رسانه و گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگارانی که در عرصه مقدس روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه و در راه آزادی وطن  و دفاع از حریم شهد شهادت نوشیدند،  از زحمات و تلاش های بی وقفه خبرنگاران و جامعه رسانه ای استان که در بیان مطالبات و انعکاس دستاوردهای دولت تدبیر و امید و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشتند و همت ورزیدند تقدیر و تشکر می‌کنم.

در این پیام آمده است: امیدوارم این عزیزان در ادامه رسالت عظیم و پیغمبر گونه خود بیش از پیش موفق و موید باشند  و در راستای اعتلای همه جانبه استان در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، علمی، فرهنگی و اجتمایی ثابت قدم بوده و همچون گذشته یار و یاور مسئولان در جهت ساختن استانی آباد و توسعه یافته باشند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.