پیام تبریک نماینده بویراحمد و دنا بمناسبت روز خبرنگار

دنا نما: نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بمناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار پیامی منشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، پیام تبریک غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا بمناسبت روز خبرنگار بدین شرح است:

بسمه تعالی
«ن والقلم و ما یسطرون»
سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد. (قلم:۱)
هفدهم مردادماه هر سال، یادآور کوشش خستگی ناپذیر و فداکاری بارز کسانی است که رسالت همیشگی خود را آگاهی بخشی به جامعه و نورافکندن بر تاریکخانه جهل و تعصب تعریف کرده اند؛ آنان که با سلاح قلم و ثبت تصاویر بی کم و کاست از دغدغه های همنوعان شان ، در راه اعتلای روزافزون جامعه و رشد و توسعه همه جانبه گام بر می دارند و در این مسیر دشوار و پر فراز و نشیب، شجاعانه راه می پیمایند.

با نگاهی به کارکردهای روز افزون رسانه ها در جوامع امروزی می توان نقد منصفانه را جزو رسالت های اصلی خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه برشمرد. انعکاس موفقیت ها و دستاوردها و مطرح کردن کاستی ها به همراه راهکارها، فراهم کردن فرصت برابر و عادلانه برای بیان دیدگاه های مختلف با هدف بهره گیری از خرد جمعی و همراه کردن هر چه بیشتر همه ارکان جامعه برای نیل به اهداف کلان توسعه، همگی در این چارچوب می گنجد. وظایف و کارکردهایی که در نهایت، به کاهش دغدغه های دین و دنیای مردم و گام برداشتن در مسیر فلاح و رستگاری می انجامد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  شهدای والا مقام  حوزه خبر و اطلاع رسانی بویژه شهید صارمی و  شهید تصویربردار استان شهید  خداعفو عبدیانی که روز سه‌شنبه ۱۵ آذرماه سال ۸۴ در اثر سانحه هوایی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند ، فرارسیدن این مناسبت را به همه اصحاب رسانه و جامعه خبری استان  تبریک و شادباش می گویم. امید آن که با اصل دانستن منافع جمعی و اهداف توسعه ای در رسانه ها ، مسیر رشد و توسعه  استان  و ارتقای شاخص های توسعه  اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی این استان ، بیش از پیش هموارتر شود.

مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷
غلام محمد زارعی
نماینده مردم شریف بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.