نمی‌دانم شورای جدید شهر یاسوج با من قهر هستند یا با مردم

دنا نما: شهردار یاسوج گفت: از روزی که شوراهای محترم شهر یاسوج انتخاب شده‌اند تاکنون ۱۴ پروژه افتتاح شده که در هیچ کدام از آن‌ها شرکت نکرده‌اند که نمی‌دانم با ما قهر هستند و یا این که با مردم قهر هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، محمد‌علی جاوید در مراسم بهره‌برداری از بوستان بزرگ غدیر اظهار کرد: در طول چهار سال توانستیم با همکاری همکاران خود چهارمین پارک بزرگ را در شهر یاسوج به بهره‌برداری برسانیم و دو پارک محله‌ای هم تا پایان شهریور ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار یاسوج افزود:کاش فضایی از سال ۹۲ می‌توانستیم فضای رسانه‌ای را به تصویر بکشیم که چه مشکلاتی در گذشته داشتیم که امروز بعد از ۴ سال ۶ پارک بزرگ را به بهره‌برداری می‌رسانیم و میزان پارک‌هایی که الان احداث کرده‌ایم ظرفیت یک شهر ۴۰۰ هزار نفری را دارد.

این مسوول در ادامه گفت: فلسفه پارک غدیر این بوده که سال ۹۲ از آبان ماه حدفاصل  پل اول تا پل سوم این فضا را انجام دادیم که در گذشته محل ریختن نخاله‌های ساختمانی بود و معارضان زیادی هم داشتیم.

جاوید گفت: ۲ هزار و ۱۳۰ متر طول داد و ۲۵ هزار متر مربع فضای سبز و ۱۷۰۰ متر رینگ دوچرخه‌سواری داریم و ۲۸ چشمه دستشویی دارد  و۹۵۰۰ متر پارکینگ دارد تمامی فضاهای شهربازی در پارک‌های مهرورزی و پارک ساحلی به آن انتقال داده می‌شود که ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است و که یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان آن پرداخت شده و درصددیم بقیه را از طریق اسناد خزانه پرداخت کنیم.

وی گفت: از روزی که شوراهای محترم شهر یاسوج انتخاب شده‌اند تاکنون ۱۴ پروژه افتتاح شده که در هیچ کدام از آن‌ها شرکت نکرده‌اند که نمی‌دانم با ما قهر هستند و یا این که با مردم قهر هستند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.