پیام تسلیت مردم شهر و بخش پاتاوه بمناسبت درگذشت دکتر رامین عزیزی

دنا نما: در پی درگذشت مرحوم مغفور دکتر رامین عزیزی مردم شهر و بخش پاتاوه با ارسال پیام تسلیت مراتب همدردی خود را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، دکتر رامین عزیزی منشا خدمات فراوان به مردم بخش و شهر پاتاوه خصوصا در حوزه طبابت و خذمات درمانی بود و تکیه گاهی برای بیماران بی‌بضاعت بود.

متن پیام مردم شهر و بخش پاتاوه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

” کُلُّ نَفْسٍ ذَآئِقَهُ الْمَوْتِ وَإِنَّمَا تُوَفَّوْنَ أُجُورَکُمْ یَوْمَ الْقِیَامَهِ فَمَن زُحْزِحَ عَنِ النَّارِ وَأُدْخِلَ الْجَنَّهَ فَقَدْ فَازَ وَما الْحَیَاهُ الدُّنْیَا إِلاَّ مَتَاعُ الْغُرُورِ.
مرگ پایان زندگی نیست، بلکه آغازی است برای پرواز مرغ جان بر گستره ملکوت و رجعتی به محضر حضرت دوست؛ به‌ویژه مرگ آنان که در زندگانی گام‌های بلندی برداشته‌اند و در خدمت به دیگران کوشیده‌اند.
در گذشت تاثیر انگیز طبیب عشق و دانش جناب آقای دکتر رامین عزیزی که عمر بابرکتش را جز برای خدمت به مردم خاصه مردم شهر وبخش پاتاوه، صرف نکرد تسلیت می‌گوییم. او که جامه زیبای طبابت را به دیبای جاوید آخرت بخشید و هیچ‌گاه از بذل داشته‌های خویش برای خدمت به دیگران دریغ نکرد..
بی دریغ فقدان این طبیب توانا و نام آشنا برای جامعه پزشکی استان رویدادی ناگوار است که جبران آن به آسانی میسر نخواهد شد..
ضمن ابراز همدردی با بازماندگان، دوستان و همکاران آن شادروان و تسلیت به جامعه پزشکی کشور و استان کهگیلویه وبویراحمد، از پروردگار متعال می‌خواهیم روح آن مرحوم را با اولیاء الله محشور و همجوار فرماید..
خدایا به لطف خویش، روحش را شاد و مقامش را در جوار قدسی درگاهت بلند مرتبه بفرما.

مردم شهر وبخش پاتاوه

۱ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.