دهن‌کجی یک دانشگاه به طبیعت یاسوج/دانشگاهی که به کمپین «آری به زباله» پیوست!! + تصاویر

دنا نما: متأسفانه تنها چند روز بعد از این مانور در جاده دهنو یکی از دانشگاه‌های استان تمامی پرونده‌ها و کاغذهای باطله خود را به همراه عکس‌هایی از دختران دانشجو رها کرده که همه مستندات آن موجود است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، همین چند روز پیش بود که مانور نه به زباله و جمع‌آوری زباله‌ها از سطح شهر و مبادی ورودی و خروجی شهر یاسوج با حضور استاندار و همه مسؤولان و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

این روزها چهره شهر یاسوج و ورودی و خروجی آن بسیار زشت شده است و به همین خاطر مسؤولان قدری به خود آمدند و به این موضوع ورود پیدا کردند.

اما در این بین هستند هنوز دستگاه‌‌ها و ادارات متخلفی که این مشکل بزرگ را جدی نگرفته‌اند و همچنان خود از بانیان تولید و انتشار زباله در سطح شهر و مبادی آن هستند.

شهر یاسوج شهری گردشگرپذیر است که با این اقدامات صنعت گردشگری در آن لطمه زیادی خواهد خورد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این مانور جمله‌ای تاریخی داشت که مأموریت و رسالت دلسوزان این شهر را دو چندان کرد.

سید موسی خادمی گفت: باید آبروی کسانی را که این گونه به دنبال زشت کردن چهره شهر‌ها هستند برد، چرا که این افراد به دنبال حفظ آبروی شهر و دیار خودشان نیستند.

متأسفانه تنها چند روز بعد از این مانور در جاده دهنو یکی از دانشگاه‌های استان که باید نماد فرهنگ باشد پرونده‌ها و کاغذهای باطله خود را به همراه عکس‌هایی از دختران دانشجو رها کرده که همه مستندات آن موجود است و باید هر چه زودتر نسبت به جمع‌آوری آن اقدام کند چرا که در غیر این صورت به طور مستقیم و بنا به دستور استاندار محترم نام این دانشگاه برده خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.