بزرگترین فعالیت فرهنگی شهرستان دنا در روستای تمنک برگزار خواهد شد

دنا نما: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا از برگزاری بزرگترین فعالیت فرهنگی شهرستان دنا در روستای تمنک از توابع بخش پاتاوه شهرستان دنا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، سرهنگ علی ستوده نیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا در جلسه  هماهنگی بازسازی واقعه غدیر خم با اشاره به در پیش بودن دهه امامت و ولایت از شبیه سازی کاروان نمادین واقعه مهم و تاریخی غدیر خم در شهرستان دنا خبر داد و اظهار داشت: شبیه سازی کاروان نمادین واقعه تاریخی غدیر همزمان با عید غدیر خم و با حضور جمع زیادی از هنرمندان و مردم شهرستان دنا  روز شنبه ۱۸ شهریور ماه ۹۶ برگزار می شود.

فرمانده سپاه شهرستان دنا افزود: واقعه غدیر از مهمترین وقایع تاریخی در اسلام است که شناخت آن نقش مهمی در شناخت اسلام راستین و سیره نبوی و علوی دارد.
ستوده نیا با اشاره بهبازسازی واقعه غدیر در شهرستان دنا  گفت: تا کنون مکان های متفاوتی برای اجرای این برنامه در شهرستان دنا مورد توجه متولیان  اجرای برنامه قرار گرفته شده است که سعی بر آن است بهترین مکان برای اجرای این برنامه در نظر گرفته شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا با اشاره به اینکه مردم شهرستان دنا همواره به مولای متقیان حضرت علی (ع) ارادت خاص دارند تصریح کرد: حضور آحاد مردم و خصوصا کودکان و نوجوانان در این آیین شبیه سازی شناخت آنها را از زوایای مختلف واقعه غدیر و تاریخ اسلام را وسعت می بخشد.
واقعه قدیر شهرستان دنا روستای تمنک (۲) واقعه قدیر شهرستان دنا روستای تمنک (۳) واقعه قدیر شهرستان دنا روستای تمنک (۴) واقعه قدیر شهرستان دنا روستای تمنک (۵) واقعه قدیر شهرستان دنا روستای تمنک (۶)

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.