سوق تنها شهری که پروژه افتتاحی در هفته دولت ندارد

دنا نما: امام جمعه سوق گفت: چرا شهر سوق تنها شهر در استان باشد که پروژه افتتاحی در هفته دولت ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سوق با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: غیبت یکی از گناهانی است که موجب ضایع شدن عبادات و تقوای انسان می‌شود.

امام جمعه سوق تاکید کرد: انسان در روز قیامت قدم از قدم بر نمی دارد مگر اینکه درباره چهار چیز از او سوال می‌شود نخستین چیزی که از انسان می‌پرسند از عمر اوست این عمری که خداوند به ما داده در چه راهی آن را مصرف کردیم عمر مهمترین سرمایه  انسان است که ما با آن توشه آخرت را برمی‌داریم لحظه لحظه دارد از بین می‌رود و دیگر هم بر نمی‌گردد.

وی در ادامه به هفته دولت اشاره و ضمن گرامی داشت یاد دو شهید دولت شهید باهنر و رجایی تصریح کرد: لزوم الگو قرار دادن شهیدان رجایی و باهنر از سوی دولتمردان، در مساله ساده زیستی، خدمت به مردم و محرومان جامعه، مبارزه با استکبار، لزوم خدمت صادقانه از سوی مسؤولان و داشتن شوق برای خدمت گذاری به مردم ایران‌‌ است.

کیانی‌اصل با بیان اینکه داشتن روحیه جهادی یعنی موانع را برداشتن ادامه داد: موانع کوچک را بزرگ ندیدن و تلاش برای حل مشکلات مردم است که امیدواریم موانع کوچک بر سر راه خود را بزرگ نشمارند.

امام جمعه سوق تشکری از مسوولان داشت و بیان کرد: تشکر از مسؤولان هر چند دیر ولی به خاطر توجه ویژه به حل مشکلات شهر از قبیل رفع مشکل آب آشامیدنی، آب گیری از رود مارون و حل مشکل چند ساله جاده ارتباطی با دهدشت که تا قبل از عید به بهره‌برداری برسد و تشکر ویژه از پیمانکار جاده سوق که توانست کارهای خوبی انجام دهد.

وی گلایه شدید از مسئولین برای کم کاری‌‌‌ در هفته ی دولت داشت و گفت: سوق شهری بدون حتی یک پروژه کلنگ زنی یا افتتاحی از سوی دولتمردان در هفته دولت است.

کیانی اصل اشاره به انفجار دفتر نخست وزیری داشت و اضافه کرد: انفجار تروریستی به دست منافقینی که امروز مظلوم نمایی می‌کنند و چه آن روزها و چه امروز، زیر پرچم آمریکا جنایت کردند و می‌کنند و از طرف آنها حمایت می‌شوند.

وی اشاره به سالروز شهادت مظلومانه شهدا در مراسم حج داشت و یادآور شد: مطرح کردن مسائلی مانند خرج کردن سرمایه کشور در حج، ترفند استکبار برای کم رنگ‌تر کردن مسأله حج به عنوان یکی از فروع دین اسلام است، چرا وقتی سالانه میلیون‌ها نفر از مردم کشورمان به کشورهای خارجی مثل ترکیه، تایلند، امارات، امریکا و چین سفر می کنند و میلیاردها دلار از سرمایه کشور را خرج می‌کنند کسی اعتراض نمی‌کند که چرا ارز کشور را خارج می‌کنند چرا آن را به فقرا نمیدهند چرا برای ازدواج جوانان هزینه نمی‌کنند فقط در مورد حج اعتراض می‌کنند و حج یک ظرفیت عظیم برای اثبات حقانیت شیعه، روشن کردن اهداف انقلاب اسلامی است و پاسخ گویی و رفع شبهات مطرح شده از سوی وهابیت کثیف علیه شیعه و انقلاب اسلامی است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.