حقوق و مزایای چهارماهه کارگران کارخانه آجر دهدشت پرداخت نشده است

دنا نما: نماینده کارخانه آجر دهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت نشدن حقوق و مزایای چهارماهه کارگران این کارخانه خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، یعقوب برنگ‌پور در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش‌خصوصی و گروه رفع موانع تولید در کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت دوازدهم برگزار شد، از پرداخت نشدن حقوق چهارماهه ۱۲۰ کارگر کارخانه آجر دهدشت اظهار نگرانی کرد و یادآور شد: اگر روند کنونی ادامه داشته باشد بدون شک شاهد تعطیلی این کارخانه خواهیم بود.

وی گفت: متاسفانه مشکلات کنونی نگرانی‌های فراوانی برای کارخانه آجر دهدشت بوجود آورده به‌گونه‌ای که احتمال اخراج ۱۲۰ کارگر این کارخانه وجود دارد.

نماینده کارخانه آجر دهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تلاش‌های فراوانی برای راه‌اندازی این کارخانه شده، تصریح کرد: برای راه‌اندازی کارخانه آجر دهدشت فرزند سرمایه‌گذار در سانحه تصادف کشته شد و اکنون که درحال تولید است اما احتمال تعطیلی آن وجود دارد.

برنگ‌پور گفت: کارخانه آجر دهدشت اکنون در حال تولید بوده اما تولیدات آن به‌دلیل رکود در بازار مسکن خریداری ندارد.

وی بااشاره به اینکه فاز نهایی کارخانه آجر دهدشت ۳۶۰ تن تولید در سال با کیفیت بالا خواهد داشت، ادامه داد: تولید کنونی ۱۵۰ هزارتن بوده که خریدار نداریم.

نماینده کارخانه آجر دهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد از بدهی یک میلیاردی به شرکت‌های برق و گاز هم خبرداد و تصریح کرد: مسیرهای ارتباطی برای ارسال تولیدات کارخانه به هیچ عنوان مطلوب نیست.از دولت می‌خواهیم یارانه‌های تسهیلات را برای منطقه محروم بویژه دهدشت ویژه درنظر بگیرند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.