جشنواره فیلم کوتاه با موضوع «آسیب‌های اجتماعی» در دهدشت برگزار می‌شود

دنا نما: فرماندار کهگیلویه گفت: جشنواره فیلم کوتاه با موضوع آسیب‌های اجتماعی آبان ماه در دهدشت برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، علی پوزش امروز در کهگیلویه اظهار داشت: با هدف آموزش زندگی سالم جشنواره فلیم کوتاه با مضمون آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان برگزار می‌شود.

فرماندار کهگیلویه، آگاه‌سازی و حساسیت آفرینی نسبت به آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد، ایجاد دغدغه و حساسیت در جامعه و تولید آثار بصری در زمینه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی را از دیگر رویکردهای این جشنواره عنوان کرد.

پوزش، خاطرنشان کرد: در شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان این موضوع مطرح و برگزاری جشنواره فیلم کوتاه به تصویب رسیده است.

وی، بیان کرد: گاهی در سطح جامعه مشاهده می‌کنیم که خانواده‌ها و نهادهایی مانند مدرسه که کودکان و نوجوانان بسیاری با آنها سر و کار دارند در ارتقای آگاهی و پیشگیری از اعتیاد کوتاهی کرده‌اند در حالی که به راحتی می‌توان برنامه‌ای مناسب تدوین کرد و مهارت نه گفتن را به کودکان و نوجوانان آموخت.

پوزش، افزود: خانواده و مدرسه باید به کودکان اموزش دهند که در برابر قبول مصرف مواد مخدر مقاومت کنند، اگر مقاومت کودکان و نوجوانان در این زمینه بالا رود، نرخ اعتیاد در میان آنها کاهش پیدا خواهد کرد.

فرماندار کهگیلویه، با بیان اینکه یکی از معضلات جدی جامعه موضوع درمان معتادان است، گفت: در مراکز ترک اعتیاد جهت کمک به معتادان به منظور بهبود و بازگشت به زندگی کارهایی انجام می‌شود که باید گسترده شود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.