افتتاح ایستگاه پمپاژ آب دمدره دهدشت/رفع افت فشار آب شهرهای دهدشت، سوق و روستاهای اقماری

دنا نما: ایستگاه پمپاژ آب دمدره دهدشت افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، صبح امروز و با حضور نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده  در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی  پروژه  ایستگاه پمپاژ آب دمدره دهدشت به بهره‌برداری رسید.

سیدعلی لدنی‌نژاد با اشاره به اینکه پروژه ایستگاه دمدره دهدشت به منظور تقویت و تامین آب شرب شهرهای دهدشت، سوق و  روستاهای اقماری در دستور کار آبفای استان قرار گرفت، اظهار کرد: با اجرای این پروژه مشکل افت فشار خط انتقال و شبکه توزیع شهرهای تحت پوشش برطرف خواهد شد.

مدیرعامل  شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد  اعتبار هزینه شده برای اجرای و بهره‌بردای از این پروژه را  بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:  مراحل مطالعات و اجرای این پروژه طی مدت سه سال به انجام رسید.

وی با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه در  بهبود روند خدمات رسانی به شهروندان دهدشتی  و روستهای اقماری آن  تصریح کرد: در حال حاضر و با اجرای برنامه های مدون شهر دهدشت از وضعیت تنش آبی خارج شده است.

وی با تقدیر از همراهی و تلاش نماینده  مردم  شهرستان های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در رفع مشکلات و موانع پروژه‌های  تامین آب شرب  این شهرستان‌ها اظهار کرد:قطعا این  همکاری و دغدغه باعث  تسریع در روند اجرای پروژه های تامین آب شرب  این شهرها خواهد شد و  شهروندان از مزایای آن بهره خواهند برود.

در ادامه نیز عدل هاشمی‌پور نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه اظهار کرد: امیداریم که با اجرای پروژهای تامین آب  مشکلات کمبود آب شرب سایر شهرهای و روستای حومه دهدشت و چرام نیز هرچه سریع‌تر برطرف شود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.