دولت رجایی و باهنر مکتبی‌ترین دولت بعد از حکومت لیبرال‌ها بود

 دنا نما: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت شهیدان رجایی و باهنر به عنوان مکتبی، مردمی و انقلابی‌ترین دولت بعد از حکومت لیبرال‌ها بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، سید جواد خاضع در نشست روز دوشنبه ششم مرادماه کمیته مراسم ستاد بزرگداشت هشتم شهریور با تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع) از دولت شهیدان رجایی و باهنر به عنوان مکتبی، مردمی و انقلابی‌ترین دولت بعد از حکومت لیبرال‌ها یاد کرد و گفت: دولت‌های ما باید با تاثیر و الگو گرفتن از دولت مکتبی شهیدان رجایی و باهنر بیشترین تلاش را برای خدمت به مردم به ویژه اقشار مستضعف و محروم انجام دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ایام شهادت این بزرگواران و نام‌گذاری این هفته به‌نام هفته دولت فرصت ارزشمندی برای تبیین شاخص‌ها و معیارهای دولت اسلامی است که دولت اسلامی از الگوی خود که همان حکومت علوی است تبعیت کنند.

وی به برخی شاخص‌های دولت اسلامی اشاره کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری پایبندی به دین خدا و اصرار بر اقامه‌ی حق الهی، عدالت‌طلبی و مبارزه با فساد، صداقت و پاکی همه از ویژگی‌های دولت اسلامی است و رسیدگی به اقشار مستضعف و کم‌درآمد از شاخص‌های ممتاز هر دولت است.

این مسؤول بیان کرد: هشتم شهریور روز مبارزه با تروریسم است که با توجه به اقدام کینه توزانه منافقین در به شهادت رساندن شهیدان رجایی و باهنر و با توجه به اینکه جمهوری اسلامی خود یکی از بزرگترین قربانیان تروریسم در جهان است لذا چهره کریه تروریست‌ها باید در این هفته بیش از گذشته معرفی شود.

خاضع به پیام امام خمینی(ره) در پی شهادت شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در پیام خود فرمودند ملتی که برای خدا و اسلام قیام کرده است این ملت را نمی‌توان با ترور به عقب راند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: درسی که از شهادت این بزرگواران می‌توانیم بگیریم این است که تروریست‌ها، منافقین و دشمنان انقلاب در هر مکانی حتی دفتر رئیس جمهور محمدعلی رجایی می‌توانند نفوذ کنند.

وی به تأکیدات مقام معظم رهبری بر موضوع نفوذ اشاره کرد و افزود: معظم‌له به صورت جدی در خصوص نفوذ دشمنان هشدار دادند که نیاز است دستگاه‌های نظارتی و اطلاعاتی هوشمند‌تر باشند چرا که دشمنان از طریق نفوذ در تلاش برای تغییر رفتار و ساختار حکومت اسلامی هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه عده‌ای در فضای مجازی به دنبال تطهیر چهره منافقین هستند، گفت: ترور ۱۷ هزار نفر از مردم ایران خود دلیل و گواه محکمی بر اینکه جمهوری اسلامی قربانی تروریسم است و دشمنان برای اینکه کشورهای اسلامی دچار اختلاف شوند ایران را به حمایت از تروریسم متهم می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان عنوان کرد: امسال مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و مراسم شهدای دولت با گرامیداشت یاد شهیدان مدافع حرم و با محوریت شهید حججی است که این مراسم روز چهارشنبه ۸ شهریور ماه راس ساعت ۱۱ صبح در مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهر یاسوج برگزار می‌شود.

خاضع با بیان اینکه در این روز نشست‌های بصیرت‌افزایی و هم‌اندیشی در راستای دولت اسلامی برگزار شود، خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه عکس و اسناد از جنایت‌های منافقان، برگزاری شب شعر و خاطره‌گویی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی بیش از پیش منافقان، نشست های تحلیلی و تبیینی و بصیرت افزایی در مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج، برنامه های تحلیلی و مستندهای تلویزیونی و برگزاری مراسم بزگداشت شهیدان رجایی و باهنر در سراسر استان از جمله برنامه‌هایی است که باید در این ایام برگزار شود.

وی در پایان به سخنرانان این روز هم اشاره کرد و یادآور شد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد سخنران مراسم روز بزرگداشت شهادت شهیدان رجایی و باهنر است، ضمن اینکه توسط استانداری از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای حضور در استان دعوت شده که در صورت حضور وزیر محترم در استان ، از ایشان برای سخنرانی در این مراسم هم استفاده خواهیم کرد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.