برای اولین بار ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی نایب قهرمان مسابقات پرورش اندام کشور شد

دنا نما: ورزشکاری از استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات پرورش اندام کشور مقام نایب قهرمانی را بدست آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، “جمشید منصوری” در وزن مثبت ۹۰ که حساس ترین و سنگین ترین وزن بوده در رشته فیگورگیری پرورش اندام پس از تهران مقام دوم را بدست آورد.

این مقام برای اولین بار برای استان کهگیلویه و بویراحمد کسب شده است.

در این دوره از رقابت ها بیش از ۵۰۰ ورزشکار از استانهای مختلف کشور در رده های سنی جوانان و پیشکسوتان در شهر ارومیه با هم به رقابت پرداختند.

سید محمد تقی علوی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن تبریک نایب قهرمانی آقای منصوری گفت: این ورزشکار هم استانی با تحمل سختی ها موفق به کسب این مقام شده است.

وی افزود: از هیئت پرورش اندام استان بابت اینکه بعنوان سومین هیئت کشور انتخاب شده تشکر می کنم.

علوی بیان کرد: هر چقدر ورزشکاران بخصوص در رشته پرورش اندام تلاش کنند اداره کل ورزش و جوانان حمایت و کمک لازم را خواهد داشت تا تعدد قهرمانی و قهرمان پروری را داشته باشیم.

همچنین آیت الله ارجمند، رئیس هیئت پرورش اندام کهگیلویه وبویراحمد نیز در مراسم استقبال از این ورزشکار که با حضور برخی مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، گفت: آقای منصوری از سوی هیئت پرورش اندام به مسابقات پرورش اندام کشور اعزام شد.

وی با بیان اینکه از حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان برای اعزام آقای منصوری تشکر می شود، افزود: این ورزشکار هم استانی در رده پیشکسوتان در وزن مثبت ۹۰ کیلوگرم موفق به کسب مقام دوم در رشته فیگورگیری شد.

ارجمند اضافه کرد: این ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی توانست با اختلاف کمی نسبت به نفر اول نایب قهرمان کشور شود و به اردوی تیم ملی دعوت شود. امیدوارم این ورزشکار پر تلاش بتواند در سطح بین المللی برای کشور مقام کسب کند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.