پروژه‌های برق شهرستان لنده افتتاح و کلنگ‌زنی شد+ تصاویر

دنا نما: به مناسبت هفته دولت و با حضور معاون عمرانی و هماهنگی استانداری و مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد و مسؤولان شهرستان لنده فاز اول و دوم دو مداره کردن برق شهرستان لنده افتتاح و فاز ۳، ۴ و ۵ این پروژه کلنگ‌زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، داوود رهزادی در آئین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ دو مداره کردن برق شهرستان لنده با تبریک هفته دولت اظهار داشت: در راستای توسعه همه‌جانبه شهرستان لنده لازم بود برق این شهرستان توسعه و زیرساخت‌های ارتقاء آن تأمین گردد.

‌وی افزود: توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و … و اجرای طرح‌های اقتصادی و صنعتی نیازمند تأمین برق  و استفاده از این خدمت بوده که توسعه آن در دستورکار شرکت برق استان قرار گرفته است.

‌مدیر عامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با حمایت شرکت توانیر و در مدت زمان کمتر از ۳۰ ماه این پروژه طراحی اجرا و فازهای اول و دوم آن افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

‌رهزاری پروژه دومداره کردن برق شهرستان لنده را عاملی در جهت توسعه همه‌جانبه این شهرستان دانست و یادآور شد: فاز اول و دوم پروژه با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال با موفقیت به پایان رسید و امروز فازهای سوم و چهارم و پنجم با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش و همت مردم و مسؤولان شهرستان لنده در راستای حل معارضات اجتماعی و و پیگیری مستمر آنها مسؤولان امر را مصمم‌تر از گذشته برای اجرای این پروژه کرده است.

‌مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به خاموشی ۹ ساعته برق در شهرستان لنده اشاره و گفت: با توجه به خاموشی‌های اخیر از همه مردم شریف شهرستان لنده عذرخواهی می‌کنیم و امیدواریم در آینده چنین مشکلی به وجود نیاید.

‌رهزادی ادامه داد: بحث ایستگاه تقویت فضار برق شهرستان لنده با جدیت در حال پیگیری است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد کلنگ‌زنی ، راه‌اندازی و افتتاح آن در این شهرستان باشیم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.