سرمایه‌گذاری ۱۲۸۵ میلیارد ریالی ایرانسل در کهگیلویه و بویراحمد/رتبه ۱۳ استان در شبکه کشوری ایرانسل

دنا نما: مدیرعامل شرکت ایرانسل ازسرمایه‌گذاری ۱۲۸۵ میلیارد ریالی ایرانسل در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: این استان رتبه ۱۳ شبکه کشوری ایرانسل را دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، قلمبر دزفولی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: ایرانسل در ابتدای راه‌اندازی تاکنون یک هزار و ۲۸۵ میلیارد ریال در این استان سرمایه‌گذاری کرده که ۳۳ میلیارد ریال آن مربوط به سال گذشته است.

مدیرعامل شرکت ایرانسل با بیان اینکه این شرکت تا پایان امسال ۴۱۶ میلیارد ریال در حوزه تلفن همراه سرمایه‌گذاری می‌کند، گفت: در حوزه اینترنت ۱۴ میلیارد ریال سرمایه‌‍گذاری شده که برای سال ۹۶ هم یک میلیارد دیگر سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی، تصریح کرد: ۳۱۳ هزار مشترک فعال در حوزه ایرانسل در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که ۱۲۹ روستا و ۲۳۶ کیلومتر جاده تحت پوشش ایرانسل قرار گرفته است.

دزفولی، عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد در شبکه ایرانسل رتبه ۱۳ کشور را دارد.

مدیرعامل شرکت ایرانسل، گفت: در ۵۹ روستای استان ایرانسل نسل سوم نصب شده و ۱۲۸ مورد دیگر در حال اقدام است که ۱۷ شهر و پنج دهستان تحت پوشش نسل سوم ایرانسل هستند.

وی، تصریح کرد: در ۷۲ روستای استان ایرانسل نسل چهارم نصب و راه‌اندازی شده و ۵۵ مورد دیگر در حال نصب است.

این مسوول، خاطرنشان کرد: تمام شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد نسل دوم را دارند ضمن اینکه در پنج شهر ایرانسل نسل سوم نصب شده و در ۱۲ شهر در حال نصب است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.