بنیاد شهید اهل سیاسی‌کاری نیست/۴ مرتبه به چرام سفر کرده‌ام/بیمار نیستم

دنا نما: بنیاد شهید متعلق به همه ملت است و هیچ جریان و سلیقه سیاسی نباید از بنیاد شهید توقع سیاسی کاری و وارد شدن به آن را داشته باشد چرا که در شأن این نهاد انقلابی نیست که وارد بازی‌های سیاسی و اینگونه دسته بندی ها شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، پیرو انتشار خبری در تاریخ ١٣ /۶/ ۹۶ با عنوان «جناب موسوی بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد را سیاسی کرده است/آن طرف دنا هم دنیای دیگری هست/در گلزار شهدای چرام و سرفاریاب شرمنده شهدا می‌شویم»  روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید وامورایثارگران استان کهگیلویه و بویر احمد، با هدف تنویر افکار عمومی نکاتی را به شرح ذیل اعلام میدارد:

۱-بنیاد شهید متعلق به همه ملت است و هیچ جریان و سلیقه سیاسی نباید از بنیاد شهید توقع سیاسی کاری و وارد شدن به آن را داشته باشد چرا که در شأن این نهاد انقلابی نیست که وارد بازی‌های سیاسی و اینگونه دسته بندی ها شوند.

۲-در پاسخ به سوال چرا مدیرکل بنیاد شهید یک بار در شهرستانی مثل چرام حضور پیدا نمی‌کند لازم است عزیزان  بدانند در طول همین مدت کوتاهی که توفیق خدمت حاصل شده  مدیرکل و معاونین حدود چهار بار به این شهرستان سفر و از نزدیک مشکلات خانواده‌های معظم شهدا را مورد بررسی و با آنها در قالب طرح سپاس دیدار نموده‌ایم که یکبار آن باتفاق استاندار محترم استان بوده است.

۳-الحمدالله مدیرکل بنیاد شهید از سلامت کامل برخوردار و دیسک کمر هم ندارند و اشتباه بعرض رسانده‌اند ضمنا دوشنبه هر هفته  ملاقات عمومی است و به حرمت ایثارگران که از سراسر  استان به یاسوج می‌آیند توفیق حضور در جلسه روز دوشنبه مورخ  ۹۶/۶/۱۳ چرام نبوده است که مراتب بدلیل عدم پاسخ تلفنی  به صورت پیامک و شب قبل از جلسه به دو شماره موبایل سردار هاشمی ۳۹۰۶ و ۹۰۳۷ ارسال گردید.

اما متن پیامک سلام:

زنگ زدم مشغول بودید می‌خواستم اولا از حضور جنابعالی در بنیاد شهید چرام تشکر کنم دوما چون دوشنبه هر هفته برنامه ملاقات عمومی با ایثارگران استان در یاسوج را داریم توفیق حضور خدمتتان را ندارم پوزش می‌طلبم.

۴-در خصوص گلزار چرام و سرفاریاب از نظر بنیاد شهید این گلزارها ساماندهی و خاتمه یافته تلقی و مرمت و مسقف‌سازی نیاز به ردیف و تامین اعتبار مجدد است که عنایت سردار هاشمی نماینده محترم را می‌طلبد.

با ذکر موارد فوق، این نهاد مقدس لازم می‌داند، از پیگیری‌های نماینده محترم مردم شریف شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی،  سردار  هاشمی نهایت تقدیر و تشکر را به عمل آورد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.