واقعه غدیر در شهرستان دنا بازسازی می‌شود

دنا نما: فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرستان دنا از بازسازی واقعه عظیم و تاریخی غدیرخم در روستای تمنک از توابع بخش پاتاوه این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سرهنگ علی ستوده‌نیا اظهار داشت: واقعه عظیم و تاریخی غدیرخم روز شنبه ۱۸ شهریورماه در روستای تمنک از توابع بخش پاتاوه شهرستان دنا بازسازی می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت واقعه عظیم و سرنوشت ساز غدیر، اظهار داشت: این عید هویت شیعه و تابلوی معرفی کننده شیعه بوده و در صورتی واقعه غدیرخم فراموش نمی‌شد، محرم اتفاق نمی‌افتاد و غدیر اسم یک سرزمین نیست بلکه یک تفکر و اعتقاد است.

ستوده‌نیا ابراز کرد: انتظار می‌رود تمامی اقشار مردمی برای برگزاری باشکوه این مراسم مشارکت جدی در برنامه‌های ستاد مردمی بازسازی غدیر داشته باشند و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی تصریح کرد: پیش بینی حضور بیش از۵ هزار نفر شده و متناسب با این جمعیت تدارکات و برنامه ریزی برای بازسازی واقعه غدیر در زمینی به مساحت ۳ هکتار در روستای تمنک شهرستان دنا انجام شده که در پایان مراسم به قید قرعه ۲ هدیه ۳ میلیون ریالی و ۴۰ هدیه یک میلیون ریالی و اقلام فرهنگی و هنری به شرکت کنندگان اهدا می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرستان دنا ادامه داد: از مردم و ارداتمندان اهل بیت عصمت و طهارت برای حضور در این آئین دعوت می‌شود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.