اتصال تمامی روستاهای کهگیلویه و بویراحمد در دو سال آینده به اینترنت

دنا نما: نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس سیاست های کلی، تا دو سال آینده تمامی روستاهای استان به اینترنت مجهز می شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، غلام محمد زارعی بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه  آیین کلنگ زنی پروژه طرح هادی روستای قلات در جمع خبرنگاران افزود: برای توسعه ارتباطات و اینترنت نیاز به توسعه زیرساختی است و در همین راستا مکاتباتی با وزارت ارتباطات انجام می شود و همچنین احصای شرایط وضعیت ارتباطی برای تحقق این امر انجام خواهد شد.

زارعی خاطر نشان کرد: فرصت هایی که در حوزه  گردشگری وجود دارد،  بسیار مهم است و اگر به این سمت برویم و از ظرفیت های شغلی  غیر اداری و بخصوص حوزه گردشگری استفاده کنیم و متمرکز شویم، شغل های غیر اداری و با درامد بهتر محقق می شود.

نماینده بویراحمد و دنا  استفاده از تسهیلات کم بهره و با نرخ سود پایین را ظرفیتی مناسب برای توسعه زیرساخت های گردشگری دانست و بیان کرد: روستاهای مختلفی در استان در حوزه های متنوع گردشگری پتانسیل  دارند و باید برای توسعه این بخش تلاش کرد.

زارعی با اشاره به مشکلات روستای قلات و همچنین اقدامات انجام شده در این روستا گفت: برای طرح  اجرایی در  این روستا اعتباراتی در نظر گرفته شده است و تلاش می شود اعتبارات از منابع دیگر هم به پروژه تزریق شود و همچنین اقداماتی در حوزه کشاورزی انجام شده است و باید در آینده نیز تلاش های بیشتری انجام شود.

وی از  پیگیری برای روکش آسفالت  این روستا خبر داد و بیان کرد: اصلاح شبکه برق قسمتی از ضروریات است و باید اقداماتی انجام شود و ایجاد چمن مصنوعی، بهبود وضعیت آبرسانی کشاورزی و توسعه گردشگری  از اولویت های کاری در  روستای قلات خواهد بود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.