لزوم سرمایه‌گذاری در بحث غدیر و امامت برای جلوگیری از هجمه هایی که علیه تشیع در فضاهای مجازی ایجاد شده است

دنا نما: در اردوی فرهنگی تفریحی کارکنان کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد و خانواده های آنان بر لزوم سرمایه‌گذاری در بحث غدیر و امامت برای جلوگیری از هجمه هایی که علیه تشیع و ولایت امیرالمومنین در فضاهای مجازی ایجاد شده است تاکید شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، در این گردهمایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملکرد کمیته امداد در حمایت از محرومین و مستضعفین قابل تقدیر و ستایش است و خدمت دراین نهاد مقدس دارای منافع معنوی و خداپسندانه است.
حجت الاسلام سیدجواد خاضع خطاب به خانواده کارکنان کمیته امداد گفت: هر مردی موفق بوده است، پشت آن یک زن موفق بوده است و لازمه حضور موفق مردان در محیط کاری و اداری صبر و حوصله خانواده و همسران است.
وی ضمن تبریک دهه ولایت وامامت و اعیاد بزرگ قربان و غدیر افزود: انقلاب نبوی آغازی بر زندگی اجتماعی برپایه بنیان های دینی و الهی بود و بعد از پیامبراکرم(ص) سلسله امامت پاسدار آن نظام جاودانی است و نقش امامت پاسداری مداوم از ارکان دین محمدی(ص) است و وظیفه امت در فقدان پیامبر، تمسک به این زنجیره هدایت می باشد و امامان دین را از خطر استحاله و دینداران را از خطر ضلالت  قرائت های بیمارگونه از دین نجات می دهند.
این فعال فرهنگی ادامه داد: یکی ازمهمترین وظایف ماشیعیان افزایش معرفت نسبت به امامان معصوم علیهم السلام و دین و آموزه های دینی است.
خاضع ابراز کرد: پیامبرعظیم الشان ما در روز عید غدیر درآن اجتماع بی سابقه مسلمانان خطبه ای ایراد کرد که نتیجه و عصاره زحمات ۲۳ ساله رسالتش بود و در بیان مقام جانشینی و ولایت امر مسلمین بعد از خودش اتمام حجت بود و بعد از اعلام ولایت امیرالمومنین بود که آیه اکمال نازل شد و به اکمال دین و اتمام نعمت الهی و رضایت پروردگار از دین اسلام تصریح شد و در پایان خطبه غدیر پیامبر عهدی بست و همه مسلمانان را موظف کرد که موضوع خلافت و ولایت امیرالمومنین علیه السلام را حاضرین به غائبین ابلاغ کنند و پدران و مادران این عهد را سینه به سینه به فرزندان خود منتقل کنند تا روز قیامت.
سیدجواد خاضع بیان کرد: مشکلات امروزی دنیای اسلام ناشی از این است که خلافت و جانشینی رسول الله از مسیر اصلی خودش خارج شد و از طرفی مسلمانان کمتر به غدیر پرداخته اند  و باید در بحث غدیر و امامت سرمایه گذاری و تبلیغ کرد تا با این هجمه هایی که علیه تشیع و ولایت امیرالمومنین در فضاهای مجازی ایجادشده مقابله شود و نسل های بعد دچار انحراف و شبهه نشوند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در پایان با اشاره به سبک زندگی ائمه اطهار علیهم السلام و مخصوصا زندگی نورانی و بابرکت امام علی و حضرت زهرا علیهما السلام به خانواده ها توصیه کرد که سبک زندگی خود را با سبک معنوی و الهی ائمه هماهنگ کنند تا خیر و برکت درزندگی آنان ساری و جاری شود و سعادت دنیا و آخرت خود را تامین و تضمین کنند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.