درخشش فیلمساز کهگیلویه و بویراحمدی در بیستمین تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانهای صداوسیما + تصاویر

دنا نما: وحید وحیدی نژاد فیلمساز کهگیلویه و بویراحمدی در بیستمین تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانهای صداوسیما عنوان بهترین کارگردان را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، وحیدی نژاد در شبکه استانی دنا مشغول فعالیت بوده و از سال ۸۳ استخدام سازمان صدا و سیما شد. هم اکنون ایشان در حوزه های تصویربرداری ، تهیه کنندگی و کارگردانی فعالیت دارد.
لازم به ذکر است این فیلمساز در جشنواره فوق که ۱۴ تا ۱۶ شهریور ۹۶ در سنندج برگزار شد علاوه بر عنوان بهترین کارگردان، کاندیدای بهترین تصویربرداری و تهیه کنندگی مستند، پاییز، زمستان، بهار و دوباره دنا هم بودند.
از جمله فعالیتهای وحید وحیدی نژاد را میتوان به تهیه کننده و کارگردانی بسیاری از برنامه های ترکیبی شبکه دنا، برنامه های ارتباطی شبکه دنا با شبکه شما ، مجموعه مستند گزارشی ده نامه و سلام آبادی ، مجموعه مستند هفت آبادی ، و مجموعه جدید مستند؛ پاییز،زمستان، بهار و دوباره دنا، شولیز، دنا مهر مادری و زاگرس مرتفع نام برد.
بهترین کارگردان بلحاظ بوم شناسی از مجموعه ۴ قسمتی فوق از جشنواره بیستم کردستان (سنندج)، تهیه کننده و کارگردان برتر مستند گزارشی ده نامه در جشنواره هفدهم سازمان صداوسیما و دیپلم افتخار از افتخارات این هنرمند هم استانی است.
وحید وحیدی نژاد متولد۱۳۵۷ از روستای بن زرد سفلی بخش پاتاوه شهرستان دنا و دارای مدرک کارگردانی سینما است.

وحید وحیدنژاد (۱) وحید وحیدنژاد (۲) وحید وحیدنژاد (۳) وحید وحیدنژاد (۴) وحید وحیدنژاد (۵) وحید وحیدنژاد (۶)

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.