کسب رتبه برتر کشوری انجمن اولیا و مربیان استان

دنا نما: انجمن اولیاء و مربیان مدارس کهگیلویه و بویراحمد رتبه برتر کشوری کسب کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست شورای انجمن اولیاء ومربیان استان وکارشناسان مراکز مشاوره خانواده در یاسوج گفت: براساس شاخص‌های ارزیابی وزارت آموزش و پرورش، این تعداد در بخشهای برتر، ممتاز و موفق انتخاب ومعرفی شدند.
هادی زارع پور افزود: تعداد مراکز مشاوره از ۳ مرکز به ۷ مرکز اضافه ودوره‌های آموزشی از ۷۰۰ دوره به هزار و ۲۰۰ دوره افزایش یافت.
وی ادامه داد: عضویت مجلات پیوند از هزار و ۵۰۰ به ۴ هزار و ۳۲۰ ودوره‌های ضمن خدمت از هزار و ۵۰۰ ساعت به ۴ هزار و ۳۰۰ ساعت افزایش داشته است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: امسال ۳ کارگروه در راستای فعالیتهای انجمن اولیاء ومربیان برای توسعه فعالیتهای آموزشی وپرورشی، بهداشتی، جذب مشارکت فکری در آموزش کیفی فعالیت می‌کنند.
حجه الاسلام میر محمدی مدیر کل امور اجتماعی استانداری هم در این نشست گفت: انجمن اولیاء و مربیان ظرفیت خوبی برای جلوگیری از برخی آسیب‌های اجتماعی در مدارس دارد وباید با برنامه ریزی صحیح و کار عملی محوربرنامه‌ها قرار گیرد.
رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش استان نیز در این نشست هم گفت: مهمترین وظیفه انجمن اولیاء و مربیان جلب اعتماد اولیاء، تغییر رویکرد از جنبه صوری به عملی و شناسایی و استفاده از ظرفیت کمیته‌های تخصصی است.
ناصر بشیری افزود: انجمن اولیاء و مربیان باید ازجنبه سنتی بیرون آمده و با انتخاب افراد مجرب به عنوان یک نهاد و مجموعه سیاستگذار وارد میدان شود تا تاثیر گذاری واقعی خود را نشان دهد.
وی از راه اندازی سامانه ” وب انجمن” در استان خبر داد و اضافه کرد: با راه اندازی این سامانه موضوع حمل و نقل دانش آموزی، مراکز مشاوره، مجلات پیوند و سایر وظایف انجمن دیده شده و کارشناس انجمن، مدرسان آموزش خانواده، مدیران مراکز مشاوره خانواده و مدیران شرکت‌های حمل و نقل نیز از کاربران این سامانه است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.