اعتبارات فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد عادلانه توزیع شود

دنا نما: فرماندار شهرستان بویراحمد از توزیع ناعادلانه اعتبارات فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد انتقاد کرد و گفت: برخی دانش اموزان مرکز استان از امکانات اولیه آموزشی محروم بوده در حالی برخی ادارات اعتبارات هنگفتی بدون استفاده مفید دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، سید محمد کاظم نظری ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد اظهار داشت: برخی مسئولان و متولیان امر در زمینه توزیع عادلانه اعتبارات وامکانات بی توجه بوده و  توزیع این اعتبارات با توجه به نفوذ و قدرت دیگران پذیرفتنی نیست.

وی با انتقاد از توزیع ناعادلانه اعتبارات فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در حالی برخی دانش آموزان مدارس مرکز استان از امکانات اولیه آموزشی همچون میز و صندلی محروم بوده اما به برخی ادارات اعتباراتی اختصاص می‌یابد که پاسخگویی هزینه کرد آن در جای مناسب نیست.

نظری خواستار پیگیری مستمر شورای آموزش و پرورش بویراحمد برای رفع مشکلات آموزشی دانش آموزان شد و گفت: مسئولان و متولیان امر باید پاسخگوی مشکلات دانش آموزان در زمینه ثبت نام و ادامه تحصیل آنان باشند.

وی با تاکید بر اینکه نقش آموزش و پرورش در توسعه بی بدیل است، تصریح کرد: مسئله آموزش و پرورش باید جزو اولویت‌های برنامه ریزان و مدیران باشد همانگونه که تمامی کشورهای توسعه یافته به این مهم توجه ویژه دارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بویراحمد ادامه داد: شورای آموزش و پرورش این شهرستان بازدید از مدارس بویژه آن‌هایی که مشکل دارند، را با توجه به نزدیک شدن به آغاز بازگشایی در دستور کار خود قرار دهند زیرا  وظیفه داریم فضایی شاد و با نشاط برای دانش آموزان در مدارس آماده کنیم.

نظری خواستار ساماندهی سرویس‌های مدارس در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید شد و افزود: ملزم شدن مدارس به استفاده از خودروهای مجاز همچنین بررسی صلاحیت رانندگان وجلوگیری از فعالیت خودروهای غیرمجاز جهت ایاب وذهاب دانش آموزان مدارس باید در دستور کار آموزش وپرورش بویراحمد قرار گیرد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.