برگزاری جشنواره ویژه استعدادیابی تکواندو در کهگیلویه و بویراحمد

دنا نما: رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به ظرفیت‌های مطلوب ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره ویژه استعدادیابی تکواندو در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما سید محمد پولادگر عصر دیروز در مجمع انتخاباتی هیات تکواندو کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: تکواندوی این استان خوب است اما در حال حاضر به نظر می‌رسد کمی غبار گرفته باشد.

رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه این ورزش در کهگیلویه و بویراحمد نیاز به غبارروبی دارد، افزود: ورزشکاران این رشته در این استان دارای پتانسیل خوبی هستند که باید شناخته شده و شکوفا شوند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مطلوب ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره ویژه استعدادیابی تکواندو در این استان خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم این جشنواره را هر چه زودتر برگزار کنیم.

این مسوول با تاکید بر توجه و تلاش برای شناسایی و استفاده از استعدادهای برتر، گفت: باید زمینه را برای رشد و شکوفایی علاقمندان به این رشته به خصوص نوجوانان و جوانان فراهم کنیم.

پولادگر با بیان اینکه باید شرایط را برای شکوفایی استعدادهای جوانان و حضور آنها در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی آماده کرد گفت: فدراسیون آمادگی حمایت و همکاری در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی را دارد.

رئیس فدراسیون تکواندو با عنوان اینکه زکات علم آموزش و توسعه آن است، خاطرنشان کرد: باید مربیان را شناسایی کرده و از آنها بخواهیم با شرکت در طرح زکات علم کلاس‌هایی را به صورت رایگان برای علاقمندان برگزار کنند ضمن اینکه فدراسیون نیز شما را برای اجرای چنین برنامه‌هایی حمایت می‌کند.

وی تلاش برای تقویت و اعزام تیم به مسابقات مختلف را از دیگر موارد مورد توجه هیات تکواندو عنوان کرد و بیان داشت: نباید بگویید نمی‌توانیم در مسابقات شرکت کنیم بلکه باید به هر نحوی که شده تیمی را برای حضور در مسابقات آماده کرده و اعزام کنید.

این مسوول، ادامه داد: ورودی برای حضور در بازی‌های کشوری رایگان بوده و می‌توانید با کمک اداره کل ورزش و جوانان استان هزینه ایاب و ذهاب برای حضور در بازی‌ها را تامین و تیم خود را اعزام کنید.

پولادگر در بخش دیگری از سخنان خود به تعداد ورزشکاران تکواندوی کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: طبق آماری که از مسوولان هیات به دست من رسیده حدود ۴ هزار و ۷۱۰ نفر در این رشته ثبت شده که یک هزار و ۵۰۵ نفر از آنها فعال و ۳ هزار و ۲۰۵ نفر دیگر غیر فعال هستند.

رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه ۲۱ باشگاه تکواندو در این استان ثبت شده است، یادآور شد: از این تعداد نیز ۷ باشگاه فعال و مابقی (۱۴ باشگاه) غیر فعال هستند.

وی، گفت: باید با ایجاد انگیزه و فراهم کردن شرایط مناسب برای فعالیت همه ورزشکاران و شکوفایی استعدادهای آنها گامی موثر در راستای توسعه و ارتقای این رشته ورزشی در استان برداریم.

پولادگر بر شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های نهفته و پنهان تاکید کرد و افزود: باید مربیان و ورزشکاران دارای توانمندی را شناسایی و از آنها در راستای توسعه و ارتقای ورزش تکواندوی استان استفاده کرد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.